اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

زمان قصه‌پردازی گذشته‌‌ و مردم به سادگی اینگونه حرف‌ها را نمی‌پذیرند

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه‌ با مدیریت صحیح می‌توان مشکلات را کاهش و آرامش در جامعه حفظ کرد گفت: زمان قصه‌پردازی گذشته و‌ مردم به سادگی اینگونه حرف‌ها را نمی‌پذیرند.

زمان قصه‌پردازی گذشته‌‌ و مردم به سادگی اینگونه حرف‌ها را نمی‌پذیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محسن رضایی در جمع فعالان سیاسی گنبد کاووس اظهار داشت: جهت اقتصاد باید از پایین به بالا باشد، یعنی از خانواده به شهر و از شهر به سطح ملی برسیم.

وی ادامه داد: تاکنون اینگونه نبوده و اگر به این روش توجه نشود، اقتصاد ملی شکل نمی‌گیرد.

رضایی با اشاره به سابقه دیرینه کشت پنبه در گلستان و وضعیت نامناسب کنونی آن خاطرنشان کرد: با مدیریت صحیح می‌توان مشکلات را کاهش و آرامش در جامعه حفظ کرد.

به گفته وی قصه‌پردازی و اینکه دیگران مانع‌تراشی می‌کنند، گذشته‌ است.

وی تصریح کرد: مردم با هوشیاری عملکرد مسئولان را بررسی کرده و به سادگی اینگونه حرف‌ها را نمی‌پذیرند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به خاطره‌ای از جنگ تحمیلی و انتصاب وی به فرماندهی کل سپاه از سوی امام راحل گفت: امام فرمودند که برای تغییر در اوضاع جنگ، شما را به عنوان فرمانده سپاه منصوب می‌کنم.

رضایی افزود: با برداشتن پرده مظلومیت از چهره قهرمانان ملی و دادن فرصت به آنها برای ورود به خلاقیت‌ها و استعدادها، اوضاع جنگ تغییر کرد.

وی عنوان کرد: قهرمانان ملی تنها به دوران جنگ تحمیلی اختصاص ندارند، بلکه جوانان خلاق، مبتکر و کارآفرین در این دوره هم حضور دارند.

به گفته رضایی اگر قهرمانان ملی این دوره نیز شناسایی و با مربیان مجرب و شایسته آموزش داده شوند، هم تحریم‌ها ناکارآمد و هم شکوفایی اقتصادی حاصل می‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سئوالی در خصوص وضعیت کارگران گفت: برخلاف نظر، عده‌ای معتقدند که کارگران وضعیت خوبی ندارند.

انتهای پیام/2307/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول