اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی:

بازی دشواری مقابل نماینده کاشان داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی گفت: بازیکنان میزان شرایط روحی خوبی دارند اما بازی بسیار دشواری را مقابل نماینده کاشان پیش‎بینی می‎کنم.

بازی دشواری مقابل نماینده کاشان داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جبار قوچان‌نژاد پیش از ظهر امروز و پیش از دیدار تیمش در مقابل تیم باریج اسانس کاشان در چاچوب رقابت‎های هفته هشتم دور برگشت لیگ برتر والیبال کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم کاشان چند هفته‎ای است که نباخته است و بازی بسیار دشواری را مقابل این تیم پیش‎بینی می‎کنم.

وی افزود: بازیکنان ما با شرایط روحی خوبی که دارند به این باور رسیده‎اند که باید در این چند دیدار باقی مانده از لیگ بیشتر تلاش کنند.

قوچان‌نژاد با اشاره به بهره‎ بردن تیم باریج اسانس از چندین ملی‌پوش ارزنده و کادر فنی قوی عنوان کرد: در یک روز کم اشتباه و با تمرکز و قدرت بالاتر از هفته گذشته خواهیم توانست با پیروزی و کسب هر 3 امتیاز مقابل این تیم که هم‌اکنون در رده هشتم جدول قرار دارد، جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان با بیان اینکه هفته پرفشاری را از لحاظ برگزاری مسابقات پیش رو خواهیم داشت، گفت: بعد از دیدار با باریج اسانس کاشان باید بلافاصله به مشهد بازگردیم و یکشنبه 15 بهمن ماه با تیم والیبال سایپا کرج دیدار کنیم و با 2 روز فاصله چهارشنبه 18 بهمن ماه در تبریز به مصاف تیم والیبال شهرداری این شهر برویم.

انتهای پیام/70005/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول