اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

800 پروژه در کردستان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس:سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان از افتتاح 800 پروژه مختلف همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

800 پروژه در کردستان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج محمدقاسم سیاهوشی ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان ضمن اشاره به یکی از ویژگی‌های پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی در سال 57 که قدرت و نفوذ امام (ره) در دل اقشار مختلف مردم بود، اظهار داشت: بار اصلی این انقلاب بر دوش حضرت امام خمینی(ره) بود و برخلاف سایر کشورها مردم عامل اصلی پیروزی این انقلاب بزرگ بودند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همزمان شدن اوج‌گرفتن مبارزات انقلابی با عاشورای حسینی به عنوان یک تقارن مهم یاد کرد و گفت: متقارن شدن این دو رویداد بیانگر مبتنی بودن انقلاب بر امر به معروف و نهی از منکر و ادامه راه پیامبران بود.

وی به برنامه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی ایران طی سال‌های گذشته اشاره کرد و ادامه داد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با وحدت و همبستگی در تمامی عرصه‌های فرهنگی و سیاسی برای مبارزه با دشمنان حضور گسترده‌ای داشتند و همین حماسه حضور دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشت.

به گفته سیاهوشی، ستاد دهه فجر استان کردستان در سال جاری از 10 ستاد شهرستانی،‍‍ 22 کمیته و 31 ستاد در بخش‌ها و روستاها این استان تشکیل شده و بیش‌از 3 هزار و 500 برنامه مختلف در این ایام برگزار می‌شود.

وی از به صدا درآمدن زنگ‌انقلاب در روز یازدهم بهمن‌ماه جاری همزمان با ورود امام (ره) به کشور در سطح تمامی مدارس استان خبر داد و افزود: رژه موتورسوران در روز دوازدهم ماه‌جاری از فرودگاه تا میدان آزادی سنندج، میمانی لاله‌‌‌ها، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری، برگزاری 200 برنامه ورزشی، اکران فیلم‌های سینمایی جشنواره فیلم فجر، برگزاری همایش مشعل‌داران هدایت توسط کمیته تقریب و برگزاری یادواره شهدا تعدادی از برنامه‌های مهم این ایام مبارک هستند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از افتتاح 818 پروژه مختلف با اعتباری حدود 123 هزار و 793 میلیون ریال خبر داد و گفت: این پروژه‌ها همزمان با سی‌و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهرستان‌های این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

سیاهوشی با اشاره به برگزاری 34 جشن بزرگ در سطح مساجد استان افزود: در مدت ایام‌الله دهه‌فجر بیش از 340 جشن در سطح مساجد برگزار می‌شود.

وی در پایان خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه جاری شد و اعلام کرد: سخنران راهپیمایی 22 بهمن ماه جاری در مرکز این استان حجت‌الاسلام والمسلمین اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/79002/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول