اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد:

بیش از 90 طرح عمرانی در نظرآباد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمامدار شهرستان نظرآباد از افتتاح و بهره‌برداری بیش از 90 طرح عمرانی در این شهرستان و همزمان با دهه فجر خبر داد.

بیش از 90 طرح عمرانی در نظرآباد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، سیدابراهیم کساییان ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: توسعه خدمات عمرانی در نظرآباد از مهم‌ترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان انجام شود.

وی داشتن نگاه ویژه به شهرستان نظرآباد را مهم ارزیابی کرد و افزود: شهرستان نظرآباد دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار زیادی است که باید با نگاه ویژه و اختصاص اعتبارات از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه کنیم.

فرماندار نظرآباد با تأکید بر این که برخی از نقاط این شهرستان دارای مشکلات و کمبودهای بسیاری در زمینه عمرانی، خدماتی، رفاهی و فرهنگی هستند خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات و امکانات یکسان به مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است لذا باید با در نظر گرفتن این مهم اولویت خود را ارائه خدمات به مناطق محروم قرار دهیم.

کساییان با اعلام این که نوجوانان و جوانان بسیاری در این مناطق زندگی می‌کنند، گفت: نباید میزان خدمات در مناطق مختلف تفاوت داشته باشد بلکه باید خدمات به صورت یکسان در مناطق مختلف توزیع شود.

وی توزیع عادلانه خدمات را گامی مهم در جهت محرومیت زدایی عنوان کرد و افزود: محرومیت زدایی از مهم‌ترین شعارهای دولت نهم و دهم است لذا ما نیز به تبعیت از دولت باید اقدامات اساسی را برای رفع این مهم انجام دهیم.

کساییان در ادامه سخنان خود به قرار گرفتن در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل امروز از مهم‌ترین وظایف ما محسوب می‌شود لذا در این ایام باید با برگزاری برنامه‌های فرهنگی این مهم را بیش از گذشته به نسل امروز انتقال دهیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن امروز با دسایس مختلف افکار نوجوانان و جوانان ما را نشانه گرفته است و در نظر دارد تا با مخدوش کردن ذهن نسل امروز آنان را از اهداف انقلاب دور سازد.

فرماندار نظرآباد اظهار داشت: بصیرت افزایی و آگاهی دادن به نسل امروز نیز باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

کساییان در بخشی دیگر از سخنان خود به پروژه‌های قابل افتتاح در این شهرستان و در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر بیش از 90 طرح عمرانی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی  افزود: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها 26 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.

به گفته کساییان این طرح‌ها در بخش‌های تولیدی، صنعتی، کشاورزی، بهداشت و درمان، راه، آب، برق، گازرسانی و خدماتی است.

انتهای پیام/2302/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول