اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اصفهان:

زمین حاصل‌خیز اصفهان با کاشتن هر بذری رشد می‌کند/ شهرداری بهینه استفاده کند

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان زمین حاصل‌خیزی است که هر بذری که در این زمین حاصل‌خیز کاشته شود رشد پیدا می‌کند و شهرداری باید به صورت بهینه از وضعیت این زمین حاصل‌خیز استفاده کند.

زمین حاصل‌خیز اصفهان با کاشتن هر بذری رشد می‌کند/ شهرداری بهینه استفاده کند

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت ارتقای فعالیت‌های شهری در اصفهان اظهار کرد: مدیریت شهری اصفهان در راستای دستیابی به این موضوع مهم و پاسخگویی به نیاز‌های مردم در سطح شهر تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش افراد در مجموعه شهرداری اصفهان در راستای انجام فعالیت‌های شهری به بهترین صورت ممکن است، اضافه کرد: تمام این افراد نیز از افرادی هستند که در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیت‌هایی داشته‌اند و با انجام وظایف و مسئولیت‌های خود در راستای دست‌یابی به اهداف نظام و انقلاب تلاش کرده‌اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اکثر افراد فعال در حوزه شهرداری اصفهان از افرادی هستند که دلسوز نظام و انقلاب هستند، تصریح کرد: البته ممکن است که وظایف و خواسته‌های این افراد به دلیل وجود برخی از مشکلات و محدودیت‌ها محقق نشده باشد.

وی با تاکید بر اینکه البته احتمال وجود برخی از ضعف‌ها و قوت‌ها در این افراد وجود دارد، ادامه داد: این ضعف و قوت‌ها سبب می‌شود که عملکرد برخی از این افراد در حوزه شهرداری بهتر و عملکرد برخی از افراد نیز ضعیف‌تر باشد.

قربانی با اشاره به اینکه همچنین احتمال دارد که موضعی که این افراد در آن قرار گرفته باشند به عنوان جایگاه اصلی آنها نباشد، تاکید کرد: در صورتی که افراد فعال در حوزه دیگری قرار می‌گرفتند از عملکرد قوی‌تری برخوردار می‌شدند.

وی با بیان اینکه هیچ سیستمی نیز وجود ندارد که ضعف و اشکال در آن مشاهده نشود و ضعف و اشکال در تمام سیستم‌ها وجود دارد، افزود: عملکرد شهرداری اصفهان در دوره سوم نسبت به دوره دوم قوی‌تر بوده اما انتظارات از شهرداری نسبت به اقدامات صورت گرفته در سطح شهر بیشتر است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه باید اقدامات بهتر و بیشتری در سطح شهر برای مردم انجام شود، گفت: اما شهر اصفهان به صورتی است که فعالیت‌های صورت گرفته در سطح شهر به صورت مناسب انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که فعالیتی در حد ضعیف در اصفهان انجام شود بازخورد این فعالیت‌ها در اصفهان نمود پیدا می‌کند، اظهار کرد: انتظار می‌رود که با وجود این ظرفیت‌ها اقدامات مناسب‌تر در اصفهان صورت بگیرد.

قربانی اصفهان را مانند زمین حاصل‌خیزی دانست و ادامه داد: اصفهان زمین حاصل‌خیزی است که هر بذری که در این زمین حاصل‌خیز کاشته شود رشد پیدا می‌کند و شهرداری باید از این زمین حاصل‌خیز به صورت بهتر و مناسب‌تر استفاده کند.

وی با بیان اینکه در برخی از موارد در سطح شهر اشکالاتی وجود دارد و شهرداری در راستای پاسخ‌گویی به نیاز‌های مردم در این موارد دچار ضعف‌هایی است، تصریح کرد: تمام مدیران شهری اصفهان باید در راستای بهبود یافتن این ضعف‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول