اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه:

دشمنان می‌خواهند دین رحمت را خشن جلوه دهند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: دشمنان می‌خواهند دین رحمت را خشن جلوه دهند، زیرا به اهمیت و تاثیر کتاب آسمانی قرآن برای آینده جهان پی برده‌اند.

دشمنان می‌خواهند دین رحمت را خشن جلوه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال منکرسی در همایش بزرگ وحدت که با حضور جمع کثیری از علمای شیعه و سنی در مجتمع فرهنگی هنری انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند دین رحمت را خشن جلوه دهند، زیرا به اهمیت و تاثیر قرآن کریم برای آینده جهان پی برده‌اند.

منکرسی تصریح کرد: قرآن سوزی‌های دشمن اسلام بی‌معنا نیست، چرا که امروز علم بشر به عمق آیات کلام الهی رسیده است و نمی‌توانند در مقابل آیات قرآن قرار بگیرند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: هر چه علم پیشرفت می‌کند، معجزه پیامبر اسلام(ص) بر همه آشکارتر می‌شود، زیرا این کتاب تصویر آینده جهان را روشن کرده است.

وی خاطرنشان کرد: حبل‌الله بعد از رسول اکرم(ص)، قرآن است، زیرا قرآن دارای آیات نجات‌بخشی است که عزت مسلمانان تا بی‌نهایت از آن است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با تاکید بر حفظ وحدت، گفت: همه ما وظیفه داریم در حوزه وحدت عملی کار کنیم.

وی با اشاره به حرام شرعی دانستن دامن زدن به اختلافات بین فرق مختلف دینی از جانب امام(ره) و مقام معظم رهبری، گفت: امروز افتخار همه ما این است در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که ولی امر مسلمین، جامعه را دعوت به وحدت می‌کند.

انتهای پیام/2700/ق10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول