اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

فرمانده انتظامی اردکان معرفی شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی ضمن تجلیل از خدمات محمدعلی افشاری، احمد کمالی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردکان معرفی شد.

فرمانده انتظامی اردکان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، در مراسمی با حضور سرتیپ منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی استان یزد، امام جمعه و فرماندار، مسئولان و خانواده شهدای اردکان ضمن تجلیل از خدمات سه ساله سرهنگ افشاری، سرهنگ احمد کمالی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردکان معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه امنیت اجتماعی در اقتدار نظام اسلامی و ایجاد رفاه اجتماعی اظهار داشت: امروزه با گسترش جوامع و رشد تکنولوژی امنیت نیز ابعاد وسیع‌تری یافته و شامل موارد بسیاری می‌شود.

منوچهر امان‌اللهی همچنین از دستگیری چند باند سارقان در شهرستان‌های اردکان و میبد خبر داد و تصریح کرد: استان یزد به دلیل دینداری و اخلاق‌مداری مردم و تلاش‌های انجام شده توسط نیروهای ناجا یکی از امن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود و در 9 ماهه اخیر شاهد کاهش چشمگیر جرایم مختلف در سطح استان بوده‌ایم.

وی از کاهش 44 درصدی سرقت در شهرستان اردکان خبر داد و از تلاش‌های فرمانده سابق انتظامی شهرستان اردکان تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه اردکان نیز در این مراسم با اشاره به سابقه دینی و فرهنگی مردم شهرستان اردکان اظهار داشت: این شهرستان به علت وسعت و موقعیت ویژه آن از نظر قرارگرفتن در مسیر ترانزیت شمال به جنوب و استقرار صنایع مختلف در آن از اهمیت خاصی در کشور برخوردار است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی اظهار امیدواری کرد: با تامین نیرو، امکانات و تجهیزات، زمینه ایجاد امنیت پایدار و کامل در این شهرستان فراهم شود.

به گزارش فارس، سرهنگ محمدعلی افشاری به سمت معاون پشتیبانی فنی فرماندهی انتظامی استان یزد منصوب شد.

انتهای پیام/2464/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول