اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجموعه 60 جلدی کلیدهای تربیت منتشر شد

50 روش ساده برای علاقه‌مندی کودک دلبندتان به مطالعه!

خبرگزاری فارس: مجموعه 60 جلدی «کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان» به همت انتشارات صابرین منتشر شده و در هشتمین نمایشگاه کتاب استان قم عرضه می‌شود.

50 روش ساده برای علاقه‌مندی کودک دلبندتان به مطالعه!

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری هشتمین نمایشگاه کتاب قم، انتشارات صابرین با چاپ کتاب‌های تربیتی و روانشناسی همواره مرجعی برای تهیه این نوع کتاب‌ها بوده و علاقه‌مندان خاصی را نیز جذب خود کرده است.

حضور این ناشر در هشتمین نمایشگاه کتاب استان قم فرصت مغتنمی برای خوانندگان و علاقمندان به کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان به وجود آورده چرا که انتشارات صابرین مجموعه 60 جلدی این دوره را با خود به نمایشگاه آورده و با تخفیف 20 درصدی آن‌ها را در اختیار بازدیدکنندگان گذاشته است.

50 روش ساده برای علاقمند کردن فرزند به مطالعه، فعالیت‌هایی برای پرورش حافظه، کلیدهای آموختن آداب اجتماعی به کودکان و نوجوانان، نخستین غذاها، بهداشت کودک، کلیدهای کشف و پرورش استعداد در کودکان، فرهنگ نام‌ها، کلیدهای برخورد با ترس در نوجوانان و راهنمای کامل والدین در سه جلد از جمله عناوین این مجموعه 60 جلدی به شمار می‌روند.

انتشارات صابرین همچنین مجموعه کاملی از کتاب‌ها با مضامین ادبیات عرفانی و نیز کلیدهای همسران موفق را نیز به چاپ رسانده و بیشتر آن‌ها را در نمایشگاه کتاب قم عرضه می‌کند.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول