اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خودروی سواری در سمنان واژگون شد

خبرگزاری فارس: یک دستگاه خودروی سواری در بلوار بسیج سمنان واژگون شد.

خودروی سواری در سمنان واژگون شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان، ستاد فرماندهی سازمان آتش‏نشانی سمنان پس از اطلاع از این حادثه بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره یک را به محل وقوع حادثه اعزام کرد.

حجت‏اللهی ‌جهان، فرمانده اعزامی سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در خصوص این حادثه گفت: خودروی پژو با منحرف شدن از مسیر خود، در وسط بلوار به صورت واژگون متوقف شده بود.

وی تصریح کرد: نجاتگران آتش‏نشانی با اتخاذ تدابیر لازم در خصوص ایمن‏سازی و تثبیت خودروی واژگون شده و قطع سامانه برق خودرو، از بروز حوادث احتمالی و بیشتر شدن خسارات پیشگیری کردند.

فرمانده اعزامی سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان افزود: براثر این حادثه، به راننده خودرو آسیبی وارد نشد، اما به خودروی وی خسارت زیادی وارد آمد.

جهان به رانندگان توصیه کرد که با رعایت قوانین و مقررات، رانندگی با سرعت مطمئنه در سطح شهر و نیز با حفظ خونسردی در هنگام رانندگی از بروز حوادث غیرقابل جبران پیشگیری کنند.

انتهای پیام/2249/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول