اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

سکوت رسانه‌ای برای دانش‌آموزان شین آبادی همچنان ادامه دارد

خبرنگاران و عکاسان پشت درب‌های بسته بیمارستان

خبرگزاری فارس: خبرنگاران و عکاسان اصفهانی پشت درب‌های بسته بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان ماندند و سکوت رسانه‌ای برای دانش‌آموزان شین آبادی همچنان ادامه دارد.

خبرنگاران و عکاسان پشت درب‌های بسته بیمارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وزیر آموزش و پرورش که در سفری دو روزه به استان اصفهان سفر کرده است، دقایقی پیش برای عیادت از 3 بیمار روستای شین آباد که دچار سوختگی با درصد بالایی شده بودند و هم اکنون در بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) بستری هستند،رفت اما با وجودی که خبرنگاران و عکاسان از پیش توسط روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دعوت شده و وزیر را در برنامه‌های مختلف سفرش همراهی می‌کردند، به بیمارستان راه ندادند .

این در حالی بود که خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری فارس، مهر، ایسنا، ایرنا و صدا و سیما برای پوشش خبری و تصویری حضور پیدا کردند اما آنها را به بیمارستان راه ندادند.

مسئولان علت عدم اجازه ورود به بیمارستان را وضعیت بد جسمی بیماران و عفونت آنها عنوان کردند اما این در حالی است که به تصویربردار و عکاس وزارت بهداشت و درمان اجازه ورود دادند.

انتهای پیام/63002/ت10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول