اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در جهان

طبقه بندی تخصصی مبلغان اسلامی در اصفهان انجام شد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته قرآن و ادیان الهی ستاد دهه فجر گفت: برای نخستین بار در جهان سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان مبلغان اسلامی را طبق شعار مهندسی تبلیغ طبقه‌بندی تخصصی کرده است.

طبقه بندی تخصصی مبلغان اسلامی در اصفهان انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حبیب رضا ارزانی در نشست علنی تبیین برنامه‎های کمیته‎های 24 گانه اظهار کرد: همایش بین‎المللی قرآن کریم 14 بهمن‎ماه با شعار کار و تولید در ادیان توحیدی در هتل عباسی اصفهان برگزار می‎شود.

وی افزود: تاکنون  132 چکیده مقاله به این همایش  ارسال شده است که 121 مورد پذیرش و 114 اصل مقاله به این همایش رسیده که 20 مورد چاپ و  6 مقاله برتر انتخاب می‎شود و 14 مقاله حق نگارش دریافت می‎کنند.

مسئول کمیته ادیان توحیدی گفت: صد سال پیش در مورد تعامل بین ادیان مختلف ماهنامه‌ای چاپ می‎شده که حکایت از پیشگامی اصفهان در اتحاد ادیان دارد.

وی ادامه داد: این ماهنامه حکایت از وجود صفاخانه‎ای در منطقه جلفا دارد که نمایندگان ادیان مختلف در آنجا حضور یافته و در مورد مسائل مختلف دین خود به تبادل نظر می‎پرداختند.

ارزانی از رتبه‌بندی مبلغان دینی در اصفهان خبر داد و گفت: طبقه‌بندی مبلغان را در اصفهان انجام داده‌ایم که رتبه‌بندی مکان، رتبه‌بندی مبلغ و رتبه بندی هماهنگی میان مبلغ و مکان از جمله آنهاست.

وی ادامه داد: مبلغان تخصصی و عمومی مبلغان نخبه و چهره‎های ماندگار تبلیغ از جمله طبقه‌بندی مبلغان است که در همایش قرآن 34 مبلغ تخصصی در سه حوزه تبلیغ شفاهی، تبلیغ مکتوب و تبلیغ سایبری معرفی می‎شوند.

مسئول کمیته ادیان الهی در بیان زیر شاخه‎های تبلیغ شفاهی گفت: تبلیغ شفاهی شامل مدرسی خانواده، مهارت نقد و مناظره، مهارت راهنمایی و مشاوره، وعظ و خانوده و مهارت برخورد با کودکان و نوجوانان از جمله آنها است که این رتبه بندی و تبیین آئین‎نامه در کل دنیا تنها در اصفهان انجام شده است.

انتهای پیام/2301/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول