اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدن:

دشمنان قصد برهم زدن سبک زندگی ما دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدن گفت: برهم زدن سبک زندگی مردم از اهداف دشمنان نظام است.

دشمنان قصد برهم زدن سبک زندگی ما دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، امیر هادی ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی اظهار کرد: دشمنان قصد برهم زدن سبک زندگی ما را دارند و این وظیفه ما است که در مقابل این نقشه فرهنگی برنامه‌ریزی کنیم.

وی اضافه کرد: اعتقاد به انجام کار فرهنگی نهادینه شده و رسالت فرهنگی بر دوش همه ماست وعهده دار آن هستیم، اما عدم انسجام در کارها سبب کمرنگ شدن نتایج می‌شود و بیشتر حرف‌هایی که گفته می‌شود به منصه ظهور نمی‌رسد.

فرماندار فریدن کارهای محوله به دستگاه‌ها را محدود ندانسته و تاکید کرد: کارهایی که در دستگاه‌ها انجام می‌شود باید به صورت هدفمند و در یک جهت و تأثیرگذار باشد.

وی ضمن اشاره به اقدامات خوب صورت پذیرفته آن را کافی ندانسته و اضافه کرد: دستگاه‌ها مسائل فرهنگی را جدی نگرفته‌اند و مشکل بعضی دیگر از دستگاه‌ها این است که کارهای فرهنگی مختص افراد جامعه هدف خود را انجام داده و هدف آنها همه جامعه نبوده و حوزه اثرشان محدود است.

هادی خواستار قبول مسئولیت و به میدان آمدن همه دستگاه‌ها در حوزه فرهنگی اجتماعی شد و گفت: کار میدانی لازم است و باید ما و همه احاد جامعه به باور فرهنگی برسیم.

فرماندار فریدن در ادامه جلسه ضمن اشاره به مبحث  قانون گرایی در ادارات و آموزش به پرسنل و خانواده‌های آنان و راهکارهای اجرایی احترام به قانون جهت ابلاغ به دستگاه‌های شهرستان مورد نقد و برسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول