اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلالی زنوزی:

باید با نگاه نو کلام الهی را در جامعه ترویج کرد

خبرگزاری فارس: فیروز جلالی زنوزی گفت: با توجه به اینکه جشنواره داستان‎های قرآنی آیات برای اولین بار در کشور برگزار می‎شود، از نظر کمی و کیفی دارای ویژگی‎های خاص است که این را باید به فال نیک گرفت.

باید با نگاه نو کلام الهی را در جامعه ترویج کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‎رضوی، داور جشنواره داستان‎های قرآنی آیات، کیفیت آثار ارائه شده را حائز اهمیت خواند و اظهار داشت: در آثار گزینش شده به نحوی کلام الهی و القاب دستمایه اثر قرار گرفته که از هر جنس داستان با آن روبرو بودیم.

جلالی تاکید کرد: توجه به درون مایه و نزدیکی و تناسب آیات کلام الله مجید با داستان‎های رسیده، مهمترین ملاک‎های مورد نظر در این دوره از داوری بود.

وی ادامه داد: بخشی از آثار رسیده از نظر درون مایه نزدیک به آیات الهی بود اما از حیث فرم و ساختار شکل گیری داستان دچار ایراد بود.

فیروز جلالی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره می‎تواند گام مثبتی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی باشد چرا که من به عنوان داور، این نوع استقبال نویسنده را انتظار نداشتم.

وی با بیان اینکه انتظار می‎رود با نگاه نو به کلام الهی توجه کنیم، گفت: باید نویسندگان سعی کنند به عمق کلام وحی توجه کنند و کمتر به سطح آن توجه کنند چرا که گستره درون مایه نگرش قرآنی بسیار عمیق است.

انتهای پیام/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول