اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

نرم‌افزار «تفسیر بیان‌الوحی» رونمایی شد

خبرگزاری فارس: نرم‌افزار «تفسیر بیان الوحی» مربوط به 30 سال درس تفسیر قرآن آیت‌الله جوادی‌آملی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

نرم‌افزار «تفسیر بیان‌الوحی» رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم که جمعه شب با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در مجلس برگزار شد، نرم‌افزار بیان‌الوحی رونمایی شد.

دروس تفسیر آیت الله جوادی آملی از سال 1363 تاکنون به صورت تفسیر آیه به آیه قرآن کریم برگزار شده و در این مدت 1986 جلسه تفسیر این استاد حوزه برگزار شده است و در نرم‌افزار بیان‌الوحی صوت این دروس گردآوری شده است.

مجموع صوت‌های ارائه شده در این نرم‌افزار بالغ بر 26 هزار ساعت است و این نرم‌افزار قابلیت استفاده در کامپیوتر و ضبط صوت را دارد.

 

علاوه بر محققان و عموم مردم، روشندلان نیز به آسانی می‌توانند، فقط با استفاده از کلیدهای یک تا 9 تفسیر آیه مورد نظر خود را انتخاب کنند و از تفسیر قرآن آیت‌الله جوادی آملی بهره‌مند شوند. محققان موسسه علوم وحیانی اسرا در تلاش هستند تا در نسخه‌های جدید این نرم‌افزار قابلیت پیام صوتی را برای آن مهیا کنند.

از سوی 48 نفر از محققان برای تمام دروس تفسیر درختواره موضوعی طراحی و تنظیم شده است و قابلیت جستجو کلمات، عناوین، لغات کلیدی و... در نرم‌افزار بیان‌الوحی ارائه شده است.

انتهای پیام/2258/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول