اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیرآبادی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

پیگیری افزایش غیرمنطقی قیمت خودرو در مجلس

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله افزایش ناگهانی و غیرمنطقی قیمت خودرو را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.

پیگیری افزایش غیرمنطقی قیمت خودرو در مجلس

احمد امیرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص افزایش ناگهانی قیمت خودرو طی روزهای اخیر تصریح کرد: قرار است در جلسه هفته آینده این سئوال از وزیر اقتصاد در مجلس مطرح شده و در این زمینه پاسخ لازم ارائه شود.

وی با اشاره به غیرمنطقی بودن این افزایش قیمت خودرو تاکید کرد: تقریباً در روزهای اخیر در طول 9 ساعت، 8 میلیون تومان روی قیمت خودروها رفت و این افزایش قیمت هیچ منطقی ندارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این نوع افزایش قیمت خودرو یک حباب بوده و در بازار خلل ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: افزایش قیمت خودرو به دلیل افزایش قیمت دلار و ارز خارجی در گذشته تا حدی منطقی بود ولی قیمت کنونی به هیچ وجه تابع عرضه و تقاضا نیست.

امیرآبادی با اشاره به اینکه کارخانه‌های داخل کشور نیز خودروهای تولید شده را به داخل بازار عرضه نمی‌کنند تا قیمت افزایش یابد، ادامه داد: بعد از افزایش قیمت تولیدکنندگان خودرو می‌خواهند با مبلغی کمتر از قیمت بازار خودرو را به فروش برسانند که این مسئله قابل قبول نیست و افزایش قیمت خودرو را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/22582258/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول