اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

نماینده مسیحی مجلس لبنان در دیدار با رکن‌آبادی:

پایان بحران سوریه نزدیک است

خبرگزاری فارس: نماینده مسیحی مجلس لبنان با تأکید بر راه حل سیاسی به عنوان تنها راه حل بحران سوریه گفت: روند تحولات سوریه بیانگر آن است که پایان بحران آن کشور نزدیک شده است.

پایان بحران سوریه نزدیک است

به گزارش خبرگزاری فارس، هیئتی از حزب سوری قومی اجتماعی به ریاست «مروان فارس» نماینده مسیحی مجلس لبنان با غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در محل سفارت ملاقات و در خصوص تحولات منطقه و لبنان گفت‌وگو کرد.

مروان فارس در این ملاقات ضمن تقدیر از اهتمام کشورمان به مسئله آوارگان سوری مقیم لبنان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، همواره در راستای حمایت از مظلومان منطقه و جهان گام برداشته و توانسته در شکل گیری تاریخی جدید سرشار از غرور و افتخار برای ملت‌های منطقه نقشی اساسی ایفا کند.

وی با تأکید بر راه حل سیاسی به عنوان تنها راه حل بحران سوریه اظهار داشت: کمک جمهوری اسلامی ایران به سوریه برای رسیدن به راه حل سیاسی در کنار تلاش‌های برخی دیگر از کشورهای منطقه و جهان، از اهمیت خاصی برخوردار بوده و روند تحولات سوریه بیانگر آن است که پایان بحران آن کشور نزدیک شده است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز ضمن تشریح تلاش‌های کشورمان برای کمک به آوارگان سوری، این اقدامات را در راستای اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران و برگرفته از ارزش‌های انسانی برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با خاتمه یافتن بحران سوریه، این افراد هرچه زودتر به خانه‌های خود بازگردند.

رکن‌آبادی با تأکید بر حفظ وحدت و انسجام در صحنه داخلی لبنان در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: اکنون رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری تلاش دارد با استفاده از حربه قدیمی فتنه انگیزی، به اهداف خود برسد. لذا حفظ هوشیاری لازم در برابر این مسئله بسیار ضروری می‌باشد.

در این ملاقات «قاسم صالح» عضو دفتر سیاسی حزب، «حسان صقر» مسئول روابط خارجی و «معن حمیه» رئیس بخش اطلاع رسانی حزب نیز به تبیین دیدگاه‌های خود در خصوص تحولات منطقه و لبنان پرداخته و از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی، قدردانی کردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول