اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی:

جایگاه امروزم را مدیون شهریار بحرانی هستم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: جایگاه امروز خود را مدیون تلاش‌های شهریار بحرانی می‌دانم چون در نخستین فیلمش بازی کردم و بعدها نیز تهیه‌کنندگی یکی از آثارش را بر عهده گرفتم.

جایگاه امروزم را مدیون شهریار بحرانی هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید احمد میر علایی پنجشنبه شب در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین که در سالن شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد اظهار کرد: افرادی مانند شهریار بحرانی تاکنون لطف زیادی به من داشته‌اند و اگر کمک‌های خداوند و یاری بحرانی نبود من به جایگاهی که امروز در آن هستم نمی‌رسید.

وی افزود: جایگاه امروز خود را مدیون تلاش‌های شهریار بحرانی می‌دانم چون در نخستین فیلمش بازی کردم و بعدها تهیه‌کنندگی یکی از آثارش را بر عهده گرفتم و دستیاری او را نیز در کارنامه‌ام دارم.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در ادامه با اشاره به لزوم تقدیر شایسته از برگزیدگان جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین گفت: تمام کسانی که در این جشنواره هنری و دینی رتبه‌های سه‌گانه نخست را کسب کرده‌اند مبلغ 2 میلیون ریال جایزه نقدی و نیز کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر جایزه یاد شده تمام منتخبان این دوره جشنواره مبلغ 2 میلیون ریال هدیه نقدی را نیز دریافت می‌کنند؛ امیدواریم این امر موجب تشویق فیلم‌سازان جوان و گرایش آن‌ها به سمت هنر دینی شود.

انتهای پیام/78004/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول