اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

در پایان فصل بار دیگر درب قهرمانی را می‌زنیم/برای انتقام‌جویی به میدان نمی‌رویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برای انتقام جویی نمی رویم بلکه به دنبال سه امتیاز بازی که در مسابقه گذشته از دست دادیم.

در پایان فصل بار دیگر درب قهرمانی را می‌زنیم/برای انتقام‌جویی به میدان نمی‌رویم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از آغاز بازی فردای دو تیم سپاهان و پیکان اظهار کرد: برابر نفت آبادان، ذوب آهن و سایپا خوشبختانه توانستیم پیروزی شویم و در بازی‌های آینده نیز راهی به جز پیروزی نداریم، چراکه می‌خواهیم ثابت کنیم که هنوز هم یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستیم.

*برای انتقام‌جویی به میدان نمی‌رویم

وی ادامه داد: در بازی رفت در مقابل پیکان شکست ناباورانه‌ای متحمل شدیم و هنوز هم تبعات این شکست را مشاهده می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با بازیکنان داشتیم، راهی دیگر برای ما جز پیروزی نیست و برای جبران بازی رفت باید این بازی را ببریم تا همچنان خود را در کورس برای عنوان قهرمانی حفظ کنیم.

وی با اشاره به «جهان عالیان» بازیکن جوان تیمش تأکید کرد: این بازیکن را از بازی با تراکتور به خدمت گرفتیم و با وجود اینکه این بازیکن تاکنون نوساناتی هم داشته است سعی می‌کنیم به طور تدریجی عالیان را به ترکیب تیم اضافه کنیم.

کرانچار با اذعان بر اینکه حریفان سپاهان با تمام انگیزه مقابل این تیم در میدان ظاهر می‌شوند، افزود: به هیچ عنوان انتظار بازی آسانی را در دیدار فردا نداریم.

*شهاب گردان در ترکیب اصلی قرار دارد

وی با اشاره به دروازه‌بان تیم تصریح کرد: در بازی فردا از شهاب گردان درون ترکیب استفاده می‌کنیم، چراکه اعتقاد داریم عدم استفاده از این بازیکن می‌تواند ثبات و آمادگی این بازیکن را به خطر بیندازد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه به «میلان سوشاک» مدافع تیمش اشاره کرد و گفت: این بازیکن بعد از بازی صنعت نفت دچار مصدومیت شد، فردا در کادر 18 بازیکن ما قرار خواهد داشت، اما مشخص نیست که در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه امسال نیز همانند سال گذشته در پی عنوان قهرمانی هستیم، متذکر شد: ما سال گذشته 9 امتیاز از صدر جدول فاصله داشتیم، اما با تلاش بازیکنان توانستیم این فاصله را جبران کرده و به مقام قهرمانی پایان فصل دست پیدا کنیم.

*کاندید اصلی هستیم تا درب قهرمانی را بزنیم

وی با اعلام این مطلب که در فصل جدید هم یکی از مدعیان جدید قهرمانی هستیم، افزود: با ظرفیتی که من در تیم و بازیکنان می‌بینم، کاندیدای جدی هستیم تا یک بار دیگر درب قهرمانی را بزنیم.

انتهای پیام/63020/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول