اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صمد مرفاوی در نشست خبری:

مقابل تیم زخم‌خورده صنعت نفت بازی داریم / اجازه نمی‌دهم بازیکن ساز خودش را بزند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه باید مقابل تیم زخم‌خورده صنعت نفت آبادان بازی کنیم، گفت: اجازه نمی‌دهم بازیکن در تیم ساز خودش را بزند.

مقابل تیم زخم‌خورده صنعت نفت بازی داریم / اجازه نمی‌دهم بازیکن ساز خودش را بزند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ عبدالصمد مرفاوی، چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از مسابقه بین تیم‌های صبا و صنعت نفت آبادان گفت: مردم در آبادان فوتبال را خیلی دوست دارند و از تیم خود انتظار دارند.

وی ادامه داد: جایگاه فعلی صنعت نفت در جدول نه در حد نام صنعت نفت و نه در شأن این تیم است و صنعت نفت می‌توانست جایگاه بهتری داشته باشد.

مربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه ما بازی سختی در مقابل تیم صنعت نفت در پیش رو داریم، خاطرنشان کرد: با تیمی بازی خواهیم کرد که زخمی بوده و با توجه به شرایطی که در جدول دارد، بسیار خطرناک است و تغییراتی که در کادر فنی صنعت نفت به وجود آمده، نشان می‌دهد که این تیم انگیزه زیادی دارد.

وی تصریح کرد: ما باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا بتوانیم با یک بازی آگاهانه و منطقی سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

مرفاوی با بیان اینکه تیم صنعت نفت مهره‌های خوبی در اختیار دارد که ما بر روی این تیم شناخت داریم،‌ اظهار داشت: ما زیاد به نتایج گذشته این تیم توجهی نداریم؛ باید کار خودمان را به خوبی انجام دهیم تا بتوانیم این بازی را ببریم و سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به مصدومان این تیم برای بازی فردا گفت: مرتضی کاشی هنوز به آمادگی نرسیده است، اما پا به توپ شده و چند جلسه‌ای است که در کنار تیم تمرین می‌کند و بدرلو هم روز گذشته در تمرینات مصدوم شد، بنابراین فردا این بازیکنان را در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: مجید حیدری نیز در لیست 18 نفره ما برای بازی فردا قرار ندارد و امیدواریم در بازی‌های آینده از او استفاده کنیم.

مرفاوی بیان کرد: همه بچه‌ها آماده هستند و مشکلی ندارند؛ همه کاملاً به شرایط تیم واقف هستند و از نظر فنی هم وظایف خود را به خوبی می‌دانند.

وی یادآور شد: برای ما بازیکنان با یکدیگر تفاوت ندارند، چراکه همه بازیکنان به نحو احسن وظایف خودشان را می‌دانند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: ما نباید به این که هم‌اکنون هستیم، راضی باشیم؛ باید تلاش خودمان را بیشتر کنیم و بهتر از این‌ها باشیم، چراکه بچه‌های ما هم از نظر روحی انگیزه خوبی دارند و هم از نظر فنی کیفیت بهتری پیدا کرده‌اند و همچنین از نظر نظم و انضباط تیمی کاملاً در اختیار تیم هستند.

وی با بیان اینکه بازیکنان به خوبی شرایط را درک می‌کنند‌، متذکر شد: ما در تیم صبا مجموعه‌ای هستیم که همدیگر را از هرنظر درک کرده‌ایم، یعنی می‌دانیم من به عنوان مسئول فنی تیم نسبت به مسائل انضباطی اهمیت زیادی قائل هستم و بازیکن باید تابع نظم و انضباط تیمی باشد.

مرفاوی با تأکید بر اینکه مسائل اخلاقی برای ما خیلی مهم است، ابراز داشت: بازیکن ضمن اینکه از نظر فنی باید کیفیتش را بالا ببرد، باید اخلاقی که شایسته تیم صبای قم است را داشته باشد، چراکه ما برای شهری بازی می‌کنیم که مقدس، مذهبی، معنوی و با فرهنگ است و باید تمام این مسائل را رعایت کنیم.

وی اضافه کرد: اینکه بازیکن بخواهد از نظر اخلاقی ساز خود را بزند من موافق نیستم و در مقابلش می‌ایستم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص مشکل گلزنی تیم صبا خاطرنشان کرد: گلزنی صبا بهتر شده است و از نظر کار دفاعی هم پیشرفت داشته‌ایم؛ در 6 بازی تنها دو تا گل خوردیم که این نشان می‌دهد هم از نظر حمله و هم از نظر دفاع رو به پیشرفت هستیم.

وی تأکید کرد: تیمی که می‌خواهد در جام باشگاه‌های آسیا و در یک میدان بین‌المللی فوتبال بازی کند، باید شرایطش از نظر فنی بهتر از اینها باشد و ما هم با توجه به نیروهایی که داریم، تلاش می‌کنیم بهتر از این باشیم.

انتهای پیام/78010/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول