اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 23

انقلاب اسلامی شکوه جهانی را به ارمغان آورد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور مساجد با اشاره به موقعیت ممتاز جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی شکوه جهانی و فراهم کردن تمام زیرساخت‌ها را به ارمغان آورده است.

انقلاب اسلامی شکوه جهانی را به ارمغان آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری ساعاتی پیش نخستین همایش ائمه جماعات و فرماندهان نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های سپاه حضرت سید‌الشهدا (ع) استان تهران اظهار داشت: امروز شاهد این هستیم که سپاه حضرت سید‌الشهدا (ع) استان تهران در حرکت شایسته برگزاری همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان سپاه و بسیج از شهر تهران جلو افتاد و سبقت گرفت.

رئیس سازمان امور مساجد با تأکید بر اینکه باید در کار خیر هم سرعت داشته باشیم و هم سبقت بگیریم به تشریح اهمیت و ویژگی‌های نشست مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان بسیج پرداخت و عنوان کرد: در این نشست هر دو طرف بسیجی بوده و از سوی دیگر طرفین یا ملبس به لباس روحانیت بوده یا روحیه و شخصیتی روحانی دارند.

* ایران موقعیتی ممتاز دارد

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری با تأکید بر اینکه در حال حاضر در موقعیت فوق‌العاده هستیم، بیان داشت: امروز دشمن همه پتانسیل خود را برای القاء برخی از مشکلات به مردم به کار گرفته است و متأسفانه برخی از دوستان نیز به این اقدامات دامن می‌زنند تا شرایط را بحرانی نشان دهند.

رئیس سازمان امور مساجد با اشاره به موقعیت ممتاز ایران اسلامی گفت: علیرغم تمام تلاش‌ها و اقدام‌های شیطانی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران اسلامی در بهترین موقعیت قرار دارد و شکوه جهانی و فراهم کردن تمام زیرساخت‌ها را به ارمغان آورده و هم اکنون ایران اسلامی موقعیت ممتاز در جهان را از آن خود کرده است.

وی افزود: به هر میزان فشارها بیشتر و اقدامات سریعتر صورت گیرد به همین نسبت کار جدی‌تر می‌شود و به طبع آن چالش‌ها نیز بیشتر می‌شود که گریزناپذیر است و به همین میزان نیازمند مراقبت هستیم.

* دشمنان توطئه‌هایی را برای سال 92 طراحی کرده است

حجت‌الاسلام حاجی علی اکبری با اشاره به فتنه 88 ذائقه دشمن را کمی شیرین کرده است، تصریح کرد: دشمن برای سال 92 نیز توطئه‌هایی را طراحی کرده است و امید به این دارد که می‌تواند در این فرصت نیز بار دیگر فتنه را زنده کند.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری افزود: دشمنان نظام امروز با فشارهای محیطی، فضاسازی‌ رسانه‌ای، تحریم و ... می‌خواهند از این فرصت استفاده کند و هر روزه فشارهای رسانه‌ای، تحریم‌ها و ... را بیشتر می‌کند تا موقع مورد نظر خودشان از این فرصت استفاده کنند.

رئیس سازمان امور مساجد تصریح کرد: استکبار جهانی این بار به دنبال فتنه دیگری است و در این راستا طراحی گسترده‌ای دارد.

انتهای پیام/2462/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول