اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان:

اقلام مورد نیاز مردم منطقه زلزله زده سپیددشت لرستان توزیع شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان با بیان اینکه اقلام مورد نیاز مردم منطقه زلزله زده سپیددشت لرستان توزیع شد، گفت: بر اثر وقوع زمین لرزه روز گذشته تعدادی از واحدهای مسکونی بخش پاپی و منطقه سپیددشت دچار خسارات شده است.

اقلام مورد نیاز مردم منطقه زلزله زده سپیددشت لرستان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین رضا مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: به محض اعلام منطقه وقوع زلزله 10 تیم پیشرو به همراه 40 نفر با حضور در محل و برآورد خسارات احتمالی اولیه وارد عمل شدند.

وی افزود: اقدامات امدادی از همان زمان وقوع زلزله در استان انجام شد به طوری که اکنون 76 دستگاه چادر و 76 دستگاه چراغ والور میان افراد زلزله زده این منطقه توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: جهت رفاه حال روستائیان این چادرها در 20 نقطه و با اولویت دسترسی به امکانات روزمره اهالی برپا شده است.

وی افزود: حضور چرخبال جهت شناسایی مناطق صعب‌العبور دیروز و امروز نیز از جمله اقدامات هلال احمر لرستان بوده است.

مرادی با اشاره به اینکه این زلزله خسارات جانی و حتی یک مجروح نداشته است، گفت: تعداد 95 امدادگر و پرسنل جمعیت هلال احمر برای رسیدگی مطلوب به وضعیت زلزله زدگان در منطقه حضوری جدی دارند.

وی تصریح کرد: به همین منظور امکانات اولیه نظیر آب، برق و سوخت مورد نیاز مردم این مناطق زلزله زده تامین شده تا مردم با مشکل جدی در این زمینه مواجه نشوند.

مرادی با اشاره به اینکه استاندار لرستان نیز از این مناطق زلزله زده بازدید داشته است، افزود: در این راستا تیم‌های برآورد خسارات در حال بررسی وضعیت این مناطق روستایی هستند.

انتهای پیام/2304/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول