اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پردیس خواستار شد

استقرار همه ادارات در پردیس تا پایان عمر دولت دهم

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی استقرار همه ادارات در این شهرستان را تا پایان عمر دولت دهم خواستار شد.

استقرار همه ادارات در پردیس تا پایان عمر دولت دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران- پردیس، حجت‌‏الاسلام حسین توسلی پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان تهران اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان پردیس به لحاظ جغرافیایی در بهترین نقطه استان تهران قرار دارد.

وی فراهم‏سازی امکانات لازم برای ارتقای 12 منطقه در کشور و استان تهران را نشانه تلاش‏های بی‏‌وقفه استانداری تهران و مجموعه دولت در این زمینه دانست.

توسلی اضافه کرد: از جمله این ارتقای سطوح جغرافیایی می‏توان به چهار شهرستان در سیستان و بلوچستان، دو شهرستان در خوزستان، دو شهرستان در چهار‏محال و بختیاری و یک شهرستان در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی ادامه داد: دولت در این برهه زمانی که مسئله تحریم‏ها، نوسانات قیمت، مشکلات داخلی و فشارهای بیرونی فکر دولت‏مردان و مسئولان را به خود مشغول کرده است، این هدیه بزرگ را به مردم منطقه شرق تهران تقدیم کرد.

وی به احداث 80 هزار واحد مسکونی جدید در قالب مسکن مهر در پردیس اشاره کرد و افزود: طبق بیان مسئولان امر، سرمایه‏‌گذاری در پروژه‏های مسکن مهر پردیس بیش از 50 هزار میلیارد ریال است.

توسلی، آزاد‏راه تهران- پردیس، جاده قدیم تهران- شمال و دو دانشگاه آزاد در پردیس و بومهن را از دیگر توانمندی‏های شهرستان پردیس برشمرد.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، پارک فناوری پردیس را مرکز علمی عظیم و منحصر به فرد در خاورمیانه خواند و افزود: در حال حاضر، پارک فناوری پردیس به عنوان بزرگ‏ترین مرکز در نوع خود در کشور خدمات شایسته‏ای را به جامعه علمی ارائه می‏دهد.

انتهای پیام/2568/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول