اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی:

مردم نگران تهیه مایحتاج خود برای پایان سال نباشند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی گفت: در خصوص وضعیت بازار و اجرای طرح‌های تنظیم بازار برای ایام پایان سال مشکلی وجود ندارد.

مردم نگران تهیه مایحتاج خود برای پایان سال نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی صبح امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار کرد: در مورد گوشت و برنج مقداری در بازار کمبود داشتیم که آن هم با ارز مرجع نیاز بازار را تامین کرده‌ایم و در طی دو ماه اخیر 6 هزار تن برنج تایلندی و هندی که سهمیه استانی بود را توزیع کرده‌ایم.

وی همچنین افزود: در سه ماه اخیر 35 هزار رأس دام زنده واردات داشتیم که 6 هزار رأس آن در استان کشتار شده مشکلی از بابت کمبود گوشت قرمز نداریم.

عظمایی با بیان اینکه اقبال مردم به مصرف برنج هندی و پاکستانی به خاطر پخت خوب زیاد شده است، گفت: اگر این محصولات با نرخ ارز مبادلاتی وارد کشور شود بسیاری از مشکلات مربوط به تهیه برنج برطرف می‌شود.

عظمایی همچنین از توزیع 40 هزار تن نهاده‌های دامی در 9 ماهه اخیر به مرغداران و دامداران استان خبر داد و اظهار کرد: با این حساب افزایش قیمتی درباره مرغ و گوشت نخواهیم داشت.

وی با اعلام اینکه 2 هزار و 400 تن ذخیره مرغ در استان داریم، بیان کرد: اگر با افزایش تقاضا برای مصرف مرغ و تخم مرغ داشته باشیم نیز می‌توانیم پاسخگوی نیاز مصرف‌کنندگان باشیم.

دبیر ستاد کمیسیون تنظیم بازار استان آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: برای پایان سال با بسیج عوامل نظارتی سازمان و تشکل‌ها جلوی هرگونه تخلفات احتمالی گرفته خواهد شد.

عظمایی گفت: در کنار این مسائل در تمام شهرستان‌های استان در قالب نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به مردم خدمات ارائه خواهیم کرد و مردم در این نمایشگاه‌ها از تخفیف 15 درصدی برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه در عرضه میوه‌های سال نو به صورت چادر تجدیدنظر می‌شود، گفت: عرضه میوه به این شکل خلأهای نظارتی را در پی دارد از این رو امسال قرار است در کانکس‌هایی که برای این منظور تهیه خواهد شد، میوه‌های سال نو در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/60002/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول