اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کاروان راهیان نور

220 دانش‌آموز قمی عازم کربلای ایران شدند

خبرگزاری فارس: 220 دانش‌آموز دبیرستان‌های پسرانه قم امروز در قالب کاروانی راهی مناطق جنگی جنوب کشور شدند.

220 دانش‌آموز قمی عازم کربلای ایران شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، دومین کاروان دانش‌آموزی دبیرستان‌های پسرانه استان قم طی مراسمی در قالب اردوهای راهیان نور عازم کربلای ایران و مناطق جنگی جنوب کشور شدند.

در این مراسم سرهنگ رضا حافظی جانشین سپاه علی بن ابیطالب(ع) و رئیس ستاد راهیان نور سپاه استان قم اظهار کرد: شهدای راه حق از جمله نشانه‌هایی هستند که بندگان را به سمت هدایت الهی رهنمون می‌کنند و دیدن آثار و نشانه‌های آنان از طریق اردوی راهیان نور تأثیرات فراوانی خواهد داشت.

وی با مقایسه جنگ سخت و نرم بیان داشت: در جنگ فیزیکی تلفات انسانی و خرابی زیرساخت‌ها وجود دارد اما همه این امور سبب اتحاد بیشتر در داخل کشور می‌شود؛ جنگ نرم امروز تفاوت‌های زیادی با نبرد نظامی دارد زیرا تلف شدن در این جنگ به معنای شهادت نبوده و حیثیت آدمی را زیر سئوال می‌برد؛ شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های بی‌شمار اینترنتی ابزارهای دشمنان در تهاجم فرهنگی و اعتقادی به شمار می‌روند و در واقع می‌توان گفت جوانان و نوجوانان امروز ایران مظلوم‌ترین نسل تاریخ هستند.

در ادامه این مراسم دانش‌آموزان به زیارت مرقد شهدای گمنام مدفون در مقر سپاه علی بن ابیطالب(ع) مشرف شدند و بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند و بعد از آن نیز به وسیله پنج دستگاه اتوبوس راهی مناطق جنگی جنوب کشور شدند تا با همرزمان این شهدا تجدید پیمانی دوباره داشته باشند و حال و هوای جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را دریابند.

انتهای پیام/2258/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول