اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجله دانشگاه سمنان در پایگاه‏های معتبر علمی دنیا نمایه شد

خبرگزاری فارس: مجله الکترونیکی (IJNAA) دانشگاه سمنان که از سال 2010 منتشر می‏شود، در چندین پایگاه معتبر علمی دنیا نمایه شد.

مجله دانشگاه سمنان در پایگاه‏های معتبر علمی دنیا نمایه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، دانشگاه سمنان با وجود انتشار چندین مجله معتبر، در راستای نشر مجله الکترونیکی نیز اقدامات مناسبی را انجام داده است.

مجله International Journal of Nonlinear Analysis And Applications ( IJNAA) یکی از ژورنال‏های الکترونیکی دانشگاه سمنان است که اعضای هیئت تحریریه آن از 20 کشور مختلف هستند و همگی آنها از معروف‏ترین و برجسته‏ترین افراد دنیا در زمینه آنالیز غیرخطی به شمار می‏آیند.

سردبیران مجله بین‏المللی آنالیز غیرخطی و کاربردهای آن، مجید اسحاقی از دانشگاه سمنان و پروفسور علی عبادیان رئیس دانشگاه پیام نور منطقه آذربایجان شرقی هستند.

این مجله سالانه در یک جلد و در دو شماره منتشر می‏شود.

برای این ژورنال الکترونیکی، تاکنون از 20 کشور مختلف مقاله ارسال شده که پس از انجام مراحل ارزیابی علمی، مقالات منتشر شده‏اند.

در این نشریه، سالانه یک مقاله به عنوان بهترین مقاله انتخاب می‏شود که ULAM PRIZE IN MATHEMATICS (جایزه اولام در ریاضیات) به مؤلف مقاله برگزیده اهدا می‏شود.

این ژورنال مقالاتی را پذیرش می‏کند که دارای بالاترین میزان استناد در ISI و Scopus باشند؛ به طوری که h-Indexe این نشریه بیش از 9 است.

تعدادی از مقالاتVol. 4 مربوط به سال 2013 این نشریه به چاپ رسیده است.

IJNAA در انجمن ریاضی اروپا (Zentrablatt Math) و انجمن ریاضی آمریکا (Registery AMS) و Google Scholar نمایه شده است.

به تازگی این نشریه، موفق به نمایه شدن در سایت EBSCO که یکی از معتبرترین نمایه‏ها محسوب می‏شود، شده است.

درخواست نشریه به منظور نمایه شدن در Scopus و ISI نیز به تازگی ارسال شده که امید است مورد تأیید این پایگاه‏های معتبر علمی- بین‏المللی قرار گیرد.

انتهای پیام/74003/ذ/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول