اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی

2700 لامپ قاچاق در انبار زیرزمینی در مشهد کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: 2 هزار و 700 عدد لامپ به ارزش تقریبی 95 میلیون ریال در انبار زیرزمینی در مشهد کشف شد.

2700 لامپ قاچاق در انبار زیرزمینی در مشهد کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی کسب خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی لامپ قاچاق در یک باب انبار زیرزمینی در میدان 17 شهریور بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از حضور در محل و اطمینان از صحت موضوع با انجام تحقیقات پلیسی پس از هماهنگی با مقامات قضایی در اقدامی غافلگیرانه محل را بازرسی و تعداد 2 هزار و 700 عدد لامپ به ارزش تقریبی 95 میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

در ادامه مختاری، فرمانده انتظامی شهرستان تربت‌جام در مورد دستگیری 30 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان تربت‌جام خبر داد و گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان تربت‌جام با همکاری تمام یگان‌های عملیاتی در پاک‌سازی نقاط آلوده شهر تربت‌جام در 48 ساعت به اجرا درآمد.

مختاری یادآور شد: در اجرای این طرح 30 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و 155 گرم انواع مواد مخدر از متهمان کشف و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

وی افزود: مبارزه همه جانبه با توزیع‌کنندگان مواد مخدر به منظور ریشه‌کن کردن این بلای خانمان‌سوز به صورت مدام و مستمر در این شهرستان با جدیت ادامه دارد.

مختاری تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

انتهای پیام/70004/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول