اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تداوم سرکوبگری رژیم بحرین/ زخمی شدن شماری از تظاهرات کنندگان

خبرگزاری فارس: نیروهای امنیتی رژیم بحرین با ادامه سرکوبگری خود، شماری از مردم معترض را در جریان تظاهرات در مرکز شهر منامه پایتخت این کشور زخمی کردند.

تداوم سرکوبگری رژیم بحرین/ زخمی شدن شماری از تظاهرات کنندگان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رسانه‌های بحرینی، مردم بحرین تظاهرات گسترده‌ای را با عنوان "شهیدان ما، تاج سر ما هستند" در شهر منامه برگزار کردند.

مدتی از برگزاری تظاهرات نگذشته بود که نیروهای رژیم بحرین به سرکوب مردم پرداخته و با تظاهرات کنندگان درگیر شدند. در جریان این درگیری تعدادی از تظاهرات‌کنندگان زخمی شدند.

این تظاهرات در راستای آمادگی مردم برای برگزاری تظاهرات گسترده روز جمعه در مرکز شهر منامه و زمینه سازی برای برگزاری "اعتصاب کرامت" در دومین سالروز انقلاب مردمی بحرین در 14 فوریه آینده صورت گرفت.

تظاهرات مشابهی هم در جزیره ستره با عنوان "بپا خیز و نظامیان را که زنان آزاده را مورد ضرب و شتم قرار دادند، زیرپا بگذار" برگزار شد.

تظاهرکنندگان خواهان بازخواست عاملان تعدی و تعرض به زنان در جریان برگزاری تظاهرات "جمعه کرامت" شدند که جمعه گذشته در شهر منامه برگزار شد.

در شهرک کرانه و بنی جمره و مناطق دیگری از بحرین نیز تظاهرکنندگان خواهان سرنگونی رژیم و آزادی بازداشت شدگان شدند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول