اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی و آموزشی کمیته امداد لرستان خبر داد

اعزام 320 نفر از دختران بازمانده از تحصیل لرستان به مشهد مقدس

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی و آموزشی کمیته امداد لرستان گفت: 320 نفر از دختران بازمانده از تحصیل زیر پوشش کمیته امداد لرستان به همراه خانواده به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

اعزام 320 نفر از دختران بازمانده از تحصیل لرستان به مشهد مقدس

بهنام فروتن‌نیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: این افراد به همراه خانواده‌های خود به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این دختران دانش‌آموز متولدین 60 تا 67 هستند،افزود: این افراد کسانی هستند که در مقاطع دبیرستان بازمانده از تحصیل شده‌اند.

مدیر امور فرهنگی وآموزشی کمیته امداد لرستان گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون دو هزار و 200 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان لرستانی اعزام شد‌ه‌اند.

فروتن‌نیا هدف از این کار را توانمند سازی فکری، روحی و روانی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد عنوان کرد و گفت: این افراد از ششم بهمن ماه جاری به مدت پنج روز به اردوگاه ثامن الائمه کمیته امداد امام خمینی اعزام می‌شوند.

وی هزینه اعزام این تعداد افراد را 54 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این مبلغ از محل کمک‌های خیرین و اعتبارات کمیته امداد امام خمینی اختصاص یافته است.

مدیر امور فرهنگی و آموزشی کمیته امداد لرستان گفت: در طول این پنج روز مشاوره‌های خانوادگی، فرهنگی و دینی و برنامه‌های آموزشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2304/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول