اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/فارس گزارش می دهد/

نخستین قهرمانی فوتبال ساحلی تبریز بعد از 45 سال

خبرگزاری فارس: فوتبال ساحلی شهرداری تبریز نخستین قهرمانی تبریز را بعد از 45 سال برای این شهر به ارمغان آورد.

نخستین قهرمانی فوتبال ساحلی تبریز بعد از 45 سال

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فوتبال تبریز در سال 46 در مسابقات فوتبال استانی به تنها قهرمانی خود دست یافته بود و فوتبال ساحلی شهرداری تبریز بعد از 45 سال موفق شد افتخار جدیدی را برای فوتبال تبریز کسب کند.

در این 45 سال تیم منتخب آذربایجان‌شرقی در سال 65 در مسابقات لیگ استانی کشور، تیم تراکتورسازی در سال‌های 71 و 90 در لیگ باشگاه‌های کشور، تیم تراکتورسازی در سال‌های 55 و 73 در مسابقات جام حذفی و تیم گسترش فولاد تبریز در جام حذفی سال 88 تا یک قدمی قهرمانی ایران پیش رفتند اما در نهایت از کسب قهرمانی ایران بازماندند.

تیم فوتبال شهرداری ساحلی تبریز امسال موفق به کسب عنوان قهرمانی شد اما آنچه بیشتر در این قهرمانی نمود داشت اقتدار این تیم مقابل حریفان خود بود به گونه‌ای که در هر 17 بازی خود مقابل حریفانش به پیروزی رسیده و بدون باخت قهرمان ایران شدند.

 

مراحل اوج‌گیری تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز

دومین دوره مسابقات فوتبال ساحلی کشور با حضور 16 تیم در دو گروه هشت تیمی شمال و جنوب از هشتم شهریور امسال آغاز شد.

تیم شهرداری تبریز در گروه شمال با تیم‌های سمنان جوان، هوسم رودسر، ملوان بندرگز، فردوس مشهد، فائزکاران ساری، لسمان خزر رشت و قوی‌سپید انزلی هم‌گروه بود که با انجام 14 بازی و 14 برد متوالی با تفاضل گل مثبت 46 و گرفتن 41 امتیاز در صدر جدول گروه شمال قرار گرفته و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در مرحله نیمه نهایی با توجه به برنامه‌ریزی به عمل آمده توسط فدراسیون فوتبال و دپارتمان فوتبال ساحلی کشور، دو تیم اول و دوم گروه شمال به ترتیب شهرداری تبریز و قوی‌سپید انزلی همچنین از گروه جنوب تیم‌های گلساپوش یزد و دریانوردان بوشهر مقرر شد مسابقات به صورت دوره‌ای و تجمیعی در بندرعباس برگزار شود که در این مرحله تیم شهرداری تبریز در سه روز رقابت پرفشار و متوالی به سه پیروزی دست یافت.

شهرداری تبریز ابتدا با نتیجه چهار بر یک با گل‌های مهران مرشدی (دو گل) و علی نادری(دو گل) تیم قوی سپید انزلی را شکست داد.

 

نایب قهرمانی و قهرمانی

در بازی دوم شهرداری دریانوردان بوشهر را با نتیجه سه بر دو در وقت اضافی شکست داد که گل‌های شهرداری را حسن عبداللهی و آیت حیدرعلی‌زاده( دو گل) به ثمر رساندند و نهایتاً گلساپوش یزد نیز با نتیجه سه بر دو مغلوب شهرداری شد که در این بازی نیز محمد احمد‌زاده، حسن عبداللهی و مهران مرشدی زننده گل‌های شهرداری بودند تا تیم شهرداری تبریز در مرحله نیمه نهایی با هشت امتیاز، کسب بهترین خط حمله مسابقات با 83 گل زده، بهترین خط دفاع با 32 گل خورده، بیشترین برد با 17 پیروزی و بدون باخت به عنوان قهرمان ایران دست یابد.

همچنین محمد احمدزاده از شهرداری تبریز نیز با 25 گل زده آقای گل مسابقات شد.

تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز در سال اول حضورش به مقام نایب قهرمانی دست یافته بود و در دومین سال حضورش قهرمان این رقابت‌ها شد.

انتهای پیام/60001/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول