اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل هواشناسی خوزستان خبر داد

پایداری هوا در روزهای آینده/ خطرات آلودگی هوا تشدید می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان از پایداری شرایط آب و هوایی در استان خبر داد و گفت: شرایط آب و هوایی پایدار است و احتمال تشدید شرایط آب و هوایی وجود دارد.

پایداری هوا در روزهای آینده/ خطرات آلودگی هوا تشدید می‌شود

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: شرایط آب و هوایی در شهر‌های خوزستان پایدار است و تغییرات آب‌وهوایی در نقشه‌های تهیه شده مشاهده نمی‌شود.

وی افزود: هم‌اکنون سلول و زبانه‌های سیستم پرفشار شمال شرقی کشور بر روی استان حاکم است که انتظار می‌رود از اواخر وقت تدریجا با زبانه‌های سیستم کم‌فشار جایگزین شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان خاطر نشان کرد:  در لایه میانی جو نیز مانند گذشته امواج پایدار تا حداقل اواخر هفته استان تحت تاثیر خود قرار خواهند داد.

این مقام مسئول درباره شرایط آب و هوایی خوزستان افزود: آسمان استان صاف تا کمی ابری بعضا همراه با غبار محلی، مه رقیق و گاهی توام با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دهملایی خاطر نشان کرد: وضعیت هوا، صاف همراه با غبار و مه رقیق جهت باد، شمال غربی به تدریج جنوب تا جنوب غربی سرعت باد، 15 تا 30 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 45کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی تاکید کرد: در شبانه روز گذشته آغاجاری با 23.1 و ایذه با 3.4 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند و پیش بینی می‌شود حداکثر دمای اهواز در 24 ساعت آینده به 21.3 و حداقل به 8.4 درجه سانتیگراد برسد.

انتهای پیام/72006/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول