اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

بخشنامه ارتقای دستگاه‏های خدماتی در پردیس ابلاغ شد

خبرگزاری فارس: استاندار تهران از ابلاغ دستورالعمل ارتقای سطح خدمات دستگاه‏های اجرایی در شهرستان پردیس خبر داد و بر لزوم تحقق سریع آن تأکید کرد.

بخشنامه ارتقای دستگاه‏های خدماتی در پردیس ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مرتضی تمدن ظهر امروز در جمع مردم در مسجد «الغدیر» فاز چهار پردیس اظهار داشت: از جمله ویژگی‏های ارتقای سطح جغرافیایی، رشد هم‏زمان خدمات دستگاه‏های مختلف اجرایی است.

وی ادامه داد: مسئولان اداراتی که تا دیروز برای خدمات‏رسانی در یک حوزه در دفاتر خود حاضر می‏شدند، حال باید به عنوان مدیر از امکانات و اختیارات در حد یک شهرستان بهره‌‏مند شوند.

تمدن اضافه کرد: این ارتقای سطح نه در اسم و تابلوی منصوب سر در ادارات بلکه باید در واقعیت عملی شود.

استاندار تهران افزود: استانداری تهران چندی قبل، ابلاغ‏های لازم برای ارتقای خدمات از بخش به شهرستان را در پردیس به نهادهای مختلف ارسال کرده است.

وی ادامه داد: نباید بعد از تبدیل این بخش به شهرستان، مردم ساکن آن برای یک نامه و امضای مسئولان روانه پایتخت و شهرستان‏های مجاور شوند.

تمدن اضافه کرد: مناطق ارتقا‏ یافته به لحاظ سطوح جغرافیایی از نظر انتظامی، امنیتی و قضایی نیز دارای شرایط دیگری می‏شوند.

استاندار تهران افزود: ضریب امنیتی چنین مناطقی در سایه افزایش اقتدار دستگاه‏های انتظامی در پی تبدیل به شهرستان افزایش پیدا می‏کند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی‏های بارز تبدیل بخش مرکزی تهران به شهرستانی مستقل، افزایش انسجام در اجرای طرح‏های عمرانی و خدماتی و قوام و دوام در ارائه خدمات به مردم است.

تمدن اضافه کرد: از این پس دیگر از هم‏‌گسیختگی خدمات که بخشی به شهرستان تهران، بخشی به شهرستان شمیرانات و بخشی دیگر به شهرستان دماوند مرتبط بود، رفع می‏شود.

استاندار تهران افزود: نخستین فرماندار شهرستان پردیس با سابقه مناسب و درخشان در امور خدماتی و عمرانی و برخورداری از تحصیلات مرتبط با عمران و شهرسازی و فردی مناسب و مجرب برای این سمت است.

انتهای پیام/2568/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول