اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

معارفه پشت درهای بسته اهداف را محقق نمی‏کند / پردیس مرکز بزرگ‏ترین پروژه مسکن کشور

خبرگزاری فارس: استاندار تهران با بیان اینکه معارفه پشت درهای بسته اهداف پیش رو را محقق نمی‏کند، گفت: شهرستان پردیس مرکز بزرگ‏ترین پروژه مسکن مهر کشور است.

معارفه پشت درهای بسته اهداف را محقق نمی‏کند / پردیس مرکز بزرگ‏ترین پروژه مسکن کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مرتضی تمدن ظهر امروز در آیین معارفه نخستین فرماندار شهرستان تازه ‏تأسیس پردیس که با حضور نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، فرماندار تهران، بخشدار مرکزی تهران، شماری دیگر از مسئولان استانی و محلی و جمعی از مردم در مسجد «الغدیر» فاز چهار پردیس برگزار شد، اظهار داشت: طرح ارتقای بخش مرکزی تهران، روز 9 دی در هیئت دولت مصوب و در سالروز آغاز امامت حضرت ولی‏عصر(عج) اجرایی شد.

وی ادامه داد: همه آیین‏های معارفه باید مانند امروز در مساجد و با حضور همه مردم شریف برگزار شود؛ مراسم معارفه پشت درهای بسته، ما را به اهداف رفیع مد نظر سوق نمی‏دهد.

تمدن اضافه کرد: معنای اصلی معارفه آن است که دست مسئول را در دستان مردم قرار دهیم تا جریان خدمت‏‌رسانی بعد از آن آغاز شود.

استاندار تهران افزود: باید از رئیس جمهور، وزیر کشور و همچنین هیئت دولت برای تصویب اجرای طرح تبدیل بخش مرکزی تهران به شهرستانی مجزا تقدیر کرد.

وی ادامه داد: شهرستان پردیس دارای مختصات جغرافیایی و مشخصات اقلیمی بسیار متعدد و متنوعی بوده و اجرای بزرگ‏ترین طرح مسکن مهر کشور در این شهرستان، نشان از قابلیت‏های بالقوه آن دارد.

تمدن اضافه کرد: مسیر تبدیل بخش مرکزی تهران به شهرستانی مستقل در اصل بسیار طولانی و پرکار بود.

استاندار تهران افزود: امروز شاهد تحقق وعده ریاست جمهوری در ارتقای سطح جغرافیایی این منطقه در سفر سوم به استان تهران در مدت ‏زمانی کوتاه هستیم.

وی ادامه داد: نخستین اقدام بعد از اعلام ارتقای منطقه‏ای به شهرستان، ایجاد چارچوب‏های لازم برای استقرار واحدهای سیاسی و مدیریتی در آن است.

تمدن اضافه کرد: مردم نباید در صف‏های طولانی پشت در دفتر فرماندار و سایر مسئولان این شهرستان تازه‏ تأسیس معطل بمانند.

استاندار تهران افزود: امروز در سایه برخورداری از اختیارات در حوزه‏های مختلف، مسائل باید در داخل شهرستان حل و فصل شود.

وی ادامه داد: تدوین برنامه اعتباری بودجه مستقل نیز از دیگر مزایای تبدیل یک منطقه به شهرستان است که البته برابر با شاخص‏هایی نظیر پهنه جغرافیایی، جمعیت ساکن و پروژه‏های اجرایی، میزان بودجه در بخش‏های عمرانی و خدماتی فاصله بسیاری با بودجه کنونی خواهد داشت.

انتهای پیام/2568/ج30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول