اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

عضویت رایگان در کتابخانه‌های استان تهران همزمان با ایام‌الله دهه فجر

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه فجر تمامی کتابخانه‌های استان تهران عضو رایگان پذیرفته و مسابقات فرهنگی در تمام کتابخانه‌ها به صورت آنلاین و مکتوب برگزار می‌شود.

عضویت رایگان در کتابخانه‌های استان تهران همزمان با ایام‌الله دهه فجر

اسفندیار مبتکرسرابی رئیس اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره برنامه‌های این اداره در دهه فجر اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر 6 کتابخانه که عبارتند از؛ کتابخانه پردیس، اسلامشهر، بومهن، ورامین، پاکدشت، اندیشه شهریار افتتاح خواهد شد.

رئیس اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران بیان کرد: به مناسبت دهه فجر تمامی کتابخانه‌ها عضو رایگان پذیرفته و در ادامه مسابقات فرهنگی در تمام کتابخانه‌ها به صورت آنلاین و مکتوب برگزار و به همین مناسبت از کتاب‌های موضوعی در این راستا نمایشگاهی برپا می‌شود.

به گفته مبتکرسرابی، پوستر شرکت در این مسابقات در کتابخانه‌ها و مراکز نصب شده و در این راستا حدود 20 مسابقه طراحی شده است.

وی به تعداد اعضای کتابخانه‌های استان تهران اشاره و از افزایش آمار خبرداد و گفت: در حال حاضر حدود 140 هزار نفر عضو کتابخانه‌های استان تهران هستند، البته این آمار تنها برای کتابخانه‌های وابسته به نهاد کتابخانه‌هاست چراکه استان تهران دارای کتابخانه‌های فراوانی است که توسط دیگر نهادها و سازمان‌ها اداره می‌شود.

مبتکر سرابی درباره ساختمان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران تصریح کرد: به امید خدا ساختمان در دولت آینده (یازدهم) آماده می‌شود، این ساختمان در خیابان مرزداران ساخته خواهد شد. البته به شهرداری تهران درخواست داده‌ایم که اگر عنایتی صورت نگیرد ناچاریم ساختمان سازی را آغاز کنیم. 

انتهای پیام/و                  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول