اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی اعتراض به وضعیت فعلی فدراسیون کبدی رخ داد

تصمیم رئیس فدراسیون کبدی برای عزل رئیس هیئت کبدی اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون کبدی در پی مکاتبه با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، خواستار عزل رئیس هیئت کبدی استان اصفهان شد.

تصمیم رئیس فدراسیون کبدی برای عزل رئیس هیئت کبدی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در پی اعتراض رئیس هیئت کبدی استان اصفهان به تبعیض‌های موجود در فدراسیون کبدی که در گفت‌وگو با فارس عنوان شد، رئیس فدراسیون کبدی با ارسال نامه‌ای به مدیر کل ورزش و جوانان از تصمیمش برای برکناری رئیس هیئت اصفهان خبر داد.

محمدرضا مقصودلو در نامه‌ای که برای محمدرضا محمد جواهری ارسال کرده از وی درخواست کرده تا فرد دیگری را برای جانشینی حسینی‌نژاد معرفی کند.

با این حال اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مخالفت خود را با این تصمیم فدراسیون عنوان کرده و به صورت تلویحی از رئیس هیئت کبدی استان اصفهان حمایت کرده است.

به گزارش فارس، اصغر حسینی نژاد از زمان فعالیت هیئت کبدی استان اصفهان ریاست این هیئت را بر عهده داشته است و به مدت سه سال ریاست منطقه دو کبدی کشور نیز بر عهده وی بود که حدود ده روز پیش از این مسئولیت کنار گذاشته شد و رئیس هیئت کبدی استان فارس جانشین وی شد.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان این خبر را تأیید کرده و افزود: مسائلی که در رابطه با وضعیت فدراسیون عنوان شد، نارضایتی فدراسیون را به دنبال داشته است.

سید اصغر حسینی‌نژاد تصریح کرد: در فدراسیون کبدی کسی حق اعتراض کردن ندارد زیرا جواب هر اعتراضی را با حذف افراد معترض از صحنه کبدی می‌دهند.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول