اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستور وزیر علوم

جابه‌جایی سردر دانشگاه صنعتی اصفهان تا اطلاع ثانوی متوقف شد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: طبق دستور مقام عالی وزارت، توقف ساخت و جابه‌جایی سردر دانشگاه صنعتی تا زمان جلب افکار عمومی شهرستان خمینی‌شهر و بررسی‌های کارشناسانه صادر شد.

جابه‌جایی سردر دانشگاه صنعتی اصفهان تا اطلاع ثانوی متوقف شد

محسن صرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمینی‌شهر اظهار داشت: با وجود صدور دستور توقف عملیات سر در دانشگاه، مدیریت دانشگاه تاکنون هیچ گونه حرکتی مبنی بر ایجاد تفاهمات دو جانبه و تعامل با مسئولان شهرستان از خود نشان نداده است.

وی ضمن اظهار امیدواری مبنی بر تمکین مسئولان دانشگاه صنعتی از دستور وزیر علوم گفت: طی جلسه‌ای با وزیر علوم مقرر شد که در نشست سه جانبه‌ای متشکل از اعضای وزارتخانه، کارشناسان مطرح و نماینده شهرستان مشکلات موجود بررسی و تصمیمات نهایی اتخاذ شود.

* تصمیم‌گیری یک‌جانبه در یک محدوده جغرافیایی برای یک مقام علمی پسندیده نیست

نماینده شهرستان خمینی شهر گفت: مدیران دانشگاه صنعتی باید متوجه این موضوع باشند که در تصمیم گیری برای حوزه جغرافیایی خمینی‌شهر مسئولان شهرستان اعم از نماینده و امام جمعه و فرماندار از ارکان اصلی محسوب می‌شوند و بی‌توجهی به این امر عواقب خوبی از لحاظ جلب افکار عمومی نخواهد داشت.

این مسئول اضافه کرد: تصمیم‌گیری‌های یک جانبه در یک محدوده جغرافیایی پسندیده یک مقام علمی نیست.

صرامی با بیان اینکه مبنای نظام جمهوری اسلامی نیز از آغاز بر پایه مردم محوری و اجتناب از خودمداری و یک جانبه نگری و استبداد بوده، اذعان داشت: احترام به دغدغه‌های هویتی، علمی و شخصیتی مردم شهرستان خمینی‌شهر مورد تاکید شخص وزیر علوم در این ارتباط بوده است.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول