اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد قم:

دوسالانه عکس قم فراخوان شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از اعلام فراخوان هفتمین دوسالانه عکس هنرمندان از سوی انجمن عکاسان این اداره کل خبر داد.

دوسالانه عکس قم فراخوان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سیدرسول موسوی نژادیان با اشاره به برگزاری هفتمین دوسالانه عکس هنرمندان استان اظهار داشت: این دوسالانه عکس با موضوع آزاد و با رویکرد مستند اجتماعی خلاق، جاذبه‌های مذهبی تاریخی، طبیعی، فرهنگی هنری، آداب و سنن و آیین‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت در این دوسالانه عکس برای عموم هنرمندان استان قم آزاد بوده و هر تقاضاکننده می‌تواند نسبت به ارسال حداکثر هفت قطعه تک عکس رنگی یا سیاه و سفید اقدام کند.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم آخرین مهلت تحویل آثار را پنج بهمن ماه 91 اعلام کرد و گفت: عکس‌های ارسالی باید بر روی سی دی با فرمت jpg حداقل با عرض 30cm با دقت 300dpi به همراه پرینت رنگی تصاویر در قطع 20 × 30 باشد.

موسوی نژادیان با تاکید بر اینکه عکس‌های ارسالی باید متعلق به فرستنده عکس‌ها باشد افزود: ارسال عکس و امضای برگه درخواست به معنای پذیرش مقررات دوسالانه عکس خواهد بود.

وی با اشاره به رقابتی بودن هفتمین دوسالانه عکس هنرمندان عکاس قم ابراز داشت: سه اثر توسط هیئت انتخاب داوری که از اساتید تهران و قم بوده به عنوان آثار برگزیده انتخاب و از سه اثر دیگر هم تقدیر خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان از برگزاری نمایشگاه هفتمین دوسالانه عکس هنرمندان استان قم از 15 تا 28 بهمن ماه 91 در نگارخانه‌های اشراق و فرهنگ خبر داد.

انتهای پیام/2258/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول