اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه تغییرات مدیریتی در استان مازندران

فرماندار جدید بهشهر معارفه شد

خبرگزاری فارس: در ادامه تغییرات جدید مدیریتی در استان مازندران، مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید بهشهر برگزار شد.

فرماندار جدید بهشهر معارفه شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، ظهر امروز با حضور امام جمعه بهشهر، معاون سیاسی _ امنیتی استاندار مازندران و اعضای شورای اداری این شهرستان مراسم تودیع محمدرضا البرزی فرماندار سابق و مراسم معارفه محمدتقی نورزاد سرپرست فرمانداری بهشهر برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا البرزی فرماندار سابق بهشهر گفت: همه ما باید گوش به فرمان ولی‌امر مسلمانان جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای باشیم.

وی از همه اشخاص حقیقی و حقوقی به‌ویژه مسئولان استانی، امام‌ جمعه و نماینده مردم شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه که طی 28 ماه خدمتش با او همکاری کردند، قدردانی کرد و گفت: امروز زمان گزارش دادن درباره عملکردها نیست چرا که همه مسئولان با من بوده و شاهد فعالیت‌های من بودند. امروز در هر کجا از شهرستان بهشهر بوی سازندگی و بوی خوش خدمت به مشام می‌رسد.

فرماندار سابق بهشهر با بیان این‌که باید در همه حال شاکر باشیم، خاطر نشان کرد: برای خدمتگزاری، با عزت وارد شهرستان شدم و در اوج عزت و افتخار، مسئولیتم را به امانت‌دار دیگری می‌سپارم.

البرزی با اشاره به تأثیر صداقت و روحیه خدمتگزاری به مردم، گفت: اگر می‌خواهید عزیز باشید باید نوکر مردم و همیشه آماده به خدمت باشید.

وی افزود: ما بچه‌های دوران جنگ و اسارت هستیم، این میزها همان خاکریزهای جنوب و کوه‌های سر به فلک کشیده غرب کشور است. امروز هم پیوسته در حال جنگ با دشمن هستیم اکنون سلاح سرد رفته و قلم آمده و خاکریزها جای خود را به میز و صندلی داده‌اند.

در ادامه سرپرست فرمانداری بهشهر تصریح کرد: علم و اخلاق دو خصیصه مورد تأیید امامان است و ما نیز باید آن‌ها را سرلوحه کار‌های خود قرار دهیم.

محمدتقی نورزاد افزود: از لطفی که استاندار به بنده داشتند سپاسگزارم. با تعامل، وحدت و به‌کارگیری همه نیروها، سعی و تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا به این اعتماد پاسخ دهم.

وی با بیان این‌که در طول خدمت 28 ماهه محمدرضا البرزی به‌عنوان فرماندار بهشهر، هیچ مشکل خاصی با ایشان نداشتم خاطر نشان کرد: البرزی در کارهایش بسیار پرانرژی و جدی بود و امیدواریم طرح‌هایی که مدنظر ایشان بود را زودتر به نتیجه برسانیم.

نورزاد در پایان گفت: تمام تلاش ما برای این است که رضایت مردم، خانواده شهدا و جانبازان و تأکیدات علمای منطقه را به دست بیاوریم.

در پایان حکم سرپرستی محمدتقی نورزاد به‌عنوان سرپرست فرمانداری بهشهر قرائت شد و توسط معاون سیاسی _ امنیتی استاندار به ایشان تقدیم شد.

همچنین طی حکمی از سوی استاندار مازندران از خدمات محمدرضا البرزی فرماندار سابق بهشهر، قدردانی شد.

انتهای‌پیام/86001/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول