اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم:

بیداری اسلامی نشان‌دهنده پیشروی انقلاب اسلامی ایران در جهان است

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: بیداری اسلامی نشان از پیشروی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در اقصی نقاط عالم و الگوگیری مردم کشورهای اسلامی از بیداری ملت ایران است.

بیداری اسلامی نشان‌دهنده پیشروی انقلاب اسلامی ایران در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام علی‌اصغر صالح آبادی امروز در نشست کمیته روستایی و عشایری دهه فجر استان قم گفت: 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و این در حالی است که دشمنان فکر نمی‌کردند انقلاب ایران به پیروزی برسد و بتواند پایدار بماند.

وی افزود: پایداری و مقاومت مردم در پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد که دشمن توطئه‌گر در تمام جهات نظامی،‌ سیاسی و اجتماعی در مقابل انقلاب اسلامی ایران با شکست روبه‌رو شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر خدا، اعتماد به مردم مسلمان و حمایت قلبی آنان توانسته پس از 34 سال به عنوان محکم‌ترین سد در مقابل استکبار غرب بایستد و نقطه امید و چراغ روشنی برای ملت‌های مسلمان دیگر قرار گیرد.

حجت‌الاسلام صالح آبادی تصریح کرد: تابش نور زرین انقلاب اثر خود را بر کشور‌های اسلامی گذاشته و بیداری اسلامی نشان از انقلاب شکوهمند اسلامی مبتنی بر دین و حضور دین در صحنه، حکومت و قوانین دین در جامعه است.

وی عنوان کرد: توطئه دشمن در قبال انقلاب اسلامی بسیار گسترده بوده و اصلی‌ترین وظیفه ما تلاش در راستای حفظ نظام اسلامی است و حفظ نظام بر همه امور مقدم است و این موضوع وظیفه ما را نسبت به انقلاب سنگین‌تر می‌کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر ابراز داشت: با توجه به تقارن ایام الله دهه فجر با ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) باید با استعانت از گفتار پیامبر اکرم(ص) مراسم جشن پیروزی انقلاب با حضور گسترده مردم در استان قم برگزار شود.

حجت‌الاسلام صالح آبادی گفت: کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان قم با همکاری و حضور ائمه جمعه بخش‌های تابعه استان،‌ بخشداران، فرمانداری،‌ سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان جهاد کشاورزی نسبت به برگزاری مراسم‌های مختلف ویژه گرامیداشت دهه فجر در روستا‌ها اقدام خواهد کرد و در این خصوص برنامه‌های مختلف تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/78007/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول