اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اظهارات مداخله‌جویانه اردوغان درباره سوریه

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر ترکیه بار دیگر طی اظهاراتی مداخله‌جویانه در امور سوریه، دخالت‌های آنکارا در سوریه را به مداخله نظامی آمریکا در سال 2003 در عراق تشبیه کرد.

اظهارات مداخله‌جویانه اردوغان درباره سوریه

به گزارش دفتر خبرگزاری فارس در ترکیه، رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه طی سخنانی با مقایسه مداخله این کشور در امور داخلی سوریه و حمایت از تروریست‌ها علیه دولت دمشق با مداخله نظامی آمریکا در سال 2003 در کشور عراق و اشغال این کشور گفت: اگر آمریکا حق دارد وارد عراق شود، نمی‌توان انتظار داشت که ترکیه در مورد سوریه نظاره گر باقی بماند.

اردوغان در ادامه اظهارات خود بدون اشاره به حمایت مالی و تسلیحانی آنکارا از گروه‌های تروریستی که هر روز خون صدها تن از مردم بی‌گناه سوریه را می‌ریزند، مدعی شد که هدف وی برقراری صلح و آرامش در منطقه بوده و اگر عده‌ای حق دارند که از هزاران کیلومتر دورتر آمده و وارد خاک عراق شوند، نمی‌توان انتظار داشت که ترکیه در مقابل کشوری که با آن 910 کیلومتر مرز مشترک دارد نظاره‌گر باقی بماند و دولت آنکارا هر کاری که در این زمینه لازم باشد صورت خواهد داد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول