اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سیاستمدار فرانسوی:

اولاند استراتژی شفافی در خصوص حضور نظامی فرانسه در مالی ندارد

خبرگزاری فارس: معاون حزب اتحاد برای جنبش مردمی فرانسه در اظهاراتی اعلام کرد که رئیس‌جمهور فرانسه استراتژی شفافی در خصوص حضور نظامی کشورش در مالی ندارد.

اولاند استراتژی شفافی در خصوص حضور نظامی فرانسه در مالی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، «لوران وکیز» معاون حزب اتحاد برای جنبش مردمی فرانسه (UMP) در گفت‌وگو با روزنامه فرانسوی «لوموند» در خصوص مداخله نظامی فرانسه در مالی اعلام کرد: «فرانسوآ اولاند استراتژی شفافی در خصوص حضور نظامی فرانسه در مالی ندارد.»

وی همچنین ضمن ابراز تعجب از سکوت کشورهای اروپایی در قبال مداخله نظامی فرانسه در مالی افزود: «فرانسه بدون تلاش برای تشکیل یک ائتلاف اقدام به مداخله در مالی کرده است.»

اظهارات معاون حزب اتحاد برای جنبش مردمی فرانسه در حالی صورت می‌گیرد که فرانسوآ اولاند روز گذشته در اظهاراتی اعلام کرد که فرانسه تا زمانی که لازم باشد به عملیات نظامی در کشور آفریقایی مالی ادامه خواهد داد و در این کشور خواد ماند.

ارتش فرانسه هفته گذشته عملیات هوایی خود را به منظور کمک به سربازان ارتش مالی در مبارزه با شورشیان و گروه‌های مسلح در این کشور آغاز کرد.

انتهای پیام/ر.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول