اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین شهر و برخوار:

خبرهای خوشی از شهرستان شدن میمه در راه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات موثر در راستای شهرستان شدن میمه گفت: خبرهای خوشی از شهرستان شدن میمه در راه است.

خبرهای خوشی از شهرستان شدن میمه در راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حسین علی حاجی دلیگانی در نشست خبری خود که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: موضوع شهرستان شدن میمه در دست بررسی است و اقدامات مؤثر و بسزایی در این زمینه صورت پذیرفته که به زودی اخبار خوشی را به مردم این شهرستان می‌دهیم.

وی ادامه داد: اگر خبرنگاران در جلسات شورای اداری دو شهرستان دعوت نمی‌شوند، به دور از اخلاق رسانه است و با پیگیری این موضوع از فرمانداران دو شهرستان می‌خواهیم جلسات را با حضور نخبگان بازنشسته و با تجربه برگزار کنند و از اهالی رسانه نیز در جلسات دعوت به عمل آورند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی افزود: برای بهتر شدن خدمات ادارات دو شهرستان در حال برداشتن چند گام مهم و مؤثر هستیم که گام نخست تذکر دادن است یعنی از هر مدیری گلایه‌ای از سوی مردم برسد، به طور حتم به وی تذکر می‌دهیم و سپس از سوی مدیر کل و افرادی که مسئولیت بالاتر از وی را بر عهده دارند و یا شورای اداری شهرستان با مدیر متخلف برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: چنانچه هر فردی هرگونه گلایه‌ای از هر مدیری در هر دستگاهی داشته باشد، می‌تواند آن را به صورت پیامک و یا به صورت مکتوب با اشاره به تخلف برای ما ارسال کند که پس از بررسی به طور حتم با وی برخورد می‌کنیم.

حاجی دلیگانی با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها معتقدم اولاً دولت طرح خودش را در قالب لایحه 1392 بیاورد ادامه داد: وقتی در لایحه قید شود مجلس بررسی کرده که آن نیز از طرف نمایندگان مجلس و دولت در رابطه با اصل هدفمند سازی و فاز دوم بحثی ندارند، اما سه مسئله باید مورد مطالعه قرار گیرد، در ابتدا یک شیب مناسب، تبعات تورمی آزادسازی قیمت‌ها و توجه و عنایت به تولید از جمله این موارد است.

وی تصریح کرد: ایراد به دولت هم بر سر مسئله سوم و کمک به اصلاح ساختاری دستگاه‌های مصرف کننده مخصوص حامل‌های انرژی بوده و این سه محور را در قالب کارگروه‌های تخصصی دور از ملاحظات و اغراض سیاسی مورد بررسی باید قرار داده که این نشست‌ها مفید و مؤثر خواهند بود.

عضو فراکسیون اصول‌گرایان بیان کرد: در طرح سفیران خدمت بنا بوده است توسط خود فرمانداران دو شهرستان یک نسخه از آن مصوبات به اطلاع اهالی آن محل‌هایی که این طرح‌ها در آن به تصویب رسیده برسد و توسط رسانه‌ها انعکاس خبری داده شود.

وی ادامه داد: علت دیر به بار نشستن مسکن مهر در سطح شهرستان‌های شاهین شهر و برخوار دیر انجام دادن مصوبات و امورات اداری آن است.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در سطح دو شهرستان شاهین شهر و بر خوار را در رصد رسانه‌ای قرار دهید، گفت: نبود نیروی کافی بومی، بکارگیری دوباره بازنشستگان در بعضی از قسمت‌های اداری سطح دو شهرستان همانند شهرداری شاهین شهر که به علت پاسخگو نبودن مسئولان و کارکنان آن و فامیل سالاری و نهادهایی شبیه این را به عنوان یک معضل می‌پذیرم.

وی ادامه داد: البته همین نهاد زیر مجموعه یک مجلس شهری به نام شورای اسلامی شهر که منتخب مردم بوده قرار دارد و باید از طریق این مجلس شهری به صورت قانونی اقدام به بررسی و تذکر در مشکلات اداری آن داد.

این نماینده مجلس در پایان با اشاره به اینکه اقدامات مؤثر و مفید دیگر در حوزه‌های گوناگون به خصوص گرانی، بهداشت و درمان و اشتغال صورت پذیرفته است، اظهار کرد: باید منتظر باشیم تا این گونه فعالیت‌های صورت گرفته ثمره خود را نشان دهد.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول