اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی قم با امام جمعه کهک مطرح شد

لزوم توسعه فرهنگ دینی در بخش‌های استان قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم بر لزوم گسترش فرهنگ دینی در بخش کهک و دیگر بخش‌های استان قم تاکید کرد.

لزوم توسعه فرهنگ دینی در بخش‌های استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین میرمومنی امام جمعه کهک در این دیدار با ابراز خرسندی از تاثیرگذاری طرح‌های فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی در عرصه‌های مختلف گفت: ارتقای معنویت و ترویج اخلاق اسلامی در جامعه نه تنها موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی می‌شود بلکه جامعه را برای تبعیت از آموزه‌های امامت و ولایت آماده می‌کند.

امام جمعه کهک همچنین از تلاش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برای توسعه فرهنگ دینی در شهرهای تابعه استان به ویژه شهر کهک قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های معنوی امام جمعه کهک از برنامه‌های تبلیغات اسلامی به تشریح برخی از برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی این سازمان پرداخت.

وی از طرح استقرار دائم روحانی در روستاها به عنوان یکی از طرح‌های موفق سازمان تبلیغات اسلامی یاد کرد و گفت: ابتکار اجرای این طرح توسط مقام معظم رهبری مطرح شده و سازمان تبلیغات اسلامی متولی اجرای آن شده است.

بازدید از محل ساخت حوزه علمیه کهک، بازدید از اداره تبلیغات اسلامی و سخنرانی در گردهمایی روحانیون مستقر بخش کهک از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم در کهک بوده که با حضور امام جمعه این شهر انجام شده است.

حجت‌الاسلام اسکندری در گردهمایی روحانیون مستقر بخش کهک به بیان توصیه‌هایی پرداخت و تاکید کرد: حضور مبلغان در جمع مردم فواید بسیار زیادی دارد که می‌تواند محل استقرار روحانی را از آلوده شدن به آسیب‌های اجتماعی پاکیزه نگاه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با تاکید بر لزوم برقراری ارتباط بیشتر با نسل جوان، به تشریح سیاست‌های کلی این سازمان در زمینه نحوه فعالیت روحانیون مستقر پرداخت.

در این جلسه روحانیون مستقر بخش کهک قم مشکلات محل استقرار خود و موانع پیش رو برای تبلیغ دین را مطرح کردند.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول