اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

اولاند: تعامل الجزایر با بحران گروگان‌گیری مناسب بود

خبرگزاری فارس: در حالی که در بحران گروگان‌گیری الجزایر دست کم 50 گروگان کشته شدند اما رئیس جمهور فرانسه گفت تعامل الجزایر با بحران گروگان‌گیری مناسب بود.

اولاند: تعامل الجزایر با بحران گروگان‌گیری مناسب بود

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، «فرانسوا اولاند» رئیس جمهور فرانسه روز شنبه گفت الجزایر در بحران گروگان‌گیری در تاسیسات گازی امناس به شکل مناسبی برخورد کرد.

وی همچنین تاکید کرد امکان مذاکره با ربایندگان وجود نداشت.

وی که در کنفرانس مطبوعاتی صحبت می‌کرد، گفت: هنوز اطلاعات به دست ما نرسیده است اما زمانی که عملیات گروگان گیری در این حجم صورت می‌گیرد و زمانی که تروریست‌هایی وجود دارند که کاملا خونسرد هستند و برای کشتار گروگان‌هایشان آماده هستند و همین کار را نیز انجام دادند، بنابراین دولتی مثل الجزایر به نظر به شکل مناسبی برخورد کرد چون انجام مذاکرات امکان پذیر نبود.

پس از آنکه حمله نهایی نیروهای ارتش الجزایر به گروگانگیرها در مجتمع گازی به کشته شدن 7 گروگان و یازده گروگانگیر انجامید، «فیلیپ هاموند» وزیر دفاع انگلیس این گروگانگیری را پایان یافته توصیف کرد.

هاموند که به همراه «لئون پانتا» همتای آمریکایی خود در یک نشست خبری حاضر شده بود، گفت با بیان اینکه بحران گروگانگیری اکنون به پایان رسیده، گفت: اکنون وضعیت گروگانگیری با حمله اخیر نیروهای الجزایری که به مرگ چندین نفر منجر شد، پایان یافته است. 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول