اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعزام 54 دانش‎آموز چهارمحال و بختیاری به عمره

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از اعزام 54 دانش‎آموز پسر این استان به عمره دانش‌آموزی در سال تحصیلی 92-91 خبر داد.

اعزام 54 دانش‎آموز چهارمحال و بختیاری به عمره

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا کریمیان ظهر امروز در دیدار کارگزاران عمره دانش‌آموزی با نماینده ولی‌فقیه این استان، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در سال 57 الگوی جدید و متفاوتی از سایر الگوهای موجود در جهان عرضه کرد و این موضوع قدرت‌های غرب و شرق را به وحشت انداخت.

وی افزود: برهمین اساس استکبار جهانی از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در پی براندازی این نظام برآمد و تاکنون ترفندهای مختلفی را در این راستا به کار گرفته است.

کریمیان، جنگ نرم را از مهم‌ترین مصادیق براندازی نظام برشمرد و متذکر شد: نسل جوان به شدت از سوی جنگ نرم دشمن در معرض تهدید است و برهمین اساس ضروری است تا با دفاع نرم در برابر این تهاجم فرهنگی دشمن به خوبی مقابله کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت‌های دینی و ارزشی کشور، تصریح کرد: حج یکی از این ظرفیت‌هاست که و اجرای عمره مفرده برای قشر جوان و نوجوان کشور می‎تواند گام مهمی در خنثی کردن جنگ نرم دشمن باشد.

کریمیان در ادامه از اعزام 54 دانش‎آموز پسر این استان به عمره دانش‎آموزی خبر داد و گفت: این گروه دانش‎آموزی به طور مشترک با استان مرکزی اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: این در حالی است که در سال تحصیلی 91-90، 87  دانش‎آموز استان به طور مشترک با استان اصفهان به سرزمین وحی اعزام شدند.

این مسئول با اشاره به کاهش سهمیه عمره دانش‎آموزی استان، بیان داشت: این امر به واسطه کاهش سهمیه کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این استان از استان‌های برتر کشور در زمینه عمره دانش‌آموزی است، افزود: این امر به سبب همراهی مطلوب کارگزاران عمره دانش‎آموزی و حاکم شدن روحیه همکاری در استان حاصل شده است.

کریمیان با بیان اینکه عمره دانش‎آموزی تاثیر مهمی در ارتقای معنویت نسل جوان کشور دارد، اذعان داشت: عمره دانش‎آموزی با سایر حج‌ها متفاوت است و تاثیرگذاری آن بسیار بالا است و تاثیر عمیقی در روحیه جوانان و نوجوانان بر جای می‌گذارد.

انتهای پیام/68004/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول