اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تراکتور دوباره از استقلال پیشی گرفت

حکایت کارتون تام و جری در فوتبال کشور

خبرگزاری فارس: حکایت کارتون تام و جری در فوتبال کشور را می‌توان به تعقیب و گریز تراکتورسازی با استقلال در صدر جدول تشبیه کرد.

حکایت کارتون تام  و جری در فوتبال کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز با یک گل مهمان خود نفت آبادان را شکست داده و به صدر جدول صعود کرد.

تراکتورسازی با این پیروزی 41 امتیازی شده و با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال به صدر جدول صعود کرد. صدرنشینی تراکتورسازی زمانی از حالت موقت خارج خواهد شد که عصر امروز استقلال مقابل ملوان مغلوب شود. اما حتی تساوی نیز شاگردان قلعه نویی را مجدداً به مکان اول جدول منتقل خواهد کرد. هفته پیش نیز تراکتورسازی 24 ساعت به صدر جدول صعود کرده بود اما استقلالی‌ها با پیروزی مقابل مس به رده اول بازگشتند.

پیروزی‌های دنباله‌دار تراکتورسازی

تراکتورسازی در آبادان موفق شد با گل سیدصالحی به پیروزی  رسیده و سه امتیاز حساس بازی را از آن خود کند. این چهارمین پیروزی متوالی تراکتورسازی در لیگ امسال است.

شاگردان تونی اولیویرا پیش از این مقابل تیم‌های پیکان، مس کرمان و راه‌آهن جشن پیروزی گرفته بودند.

کسب دو پیروزی متوالی خارج از خانه برای تراکتورسازی از عزم تراکتورسازان برای کسب تمام امتیازات باقیمانده خبر می‌دهد.

تراکتورسازی با پیروزی مقابل نفت آبادان صاحب آمار بسیار جالبی در مصاف با این تیم شد. تراکتورسازی با نفت آبادان در لیگ برتر شش بار به مصاف هم رفته‌اند که پنج بازی به سود تراکتورسازی به اتمام رسیده و تنها یک بازی با تساوی پایان یافته است.

سرخ‌پوشان تبریز در لیگ دهم در هر دو بازی رفت و برگشت با نتیجه سه بر یک مقابل نفت آبادان به پیروزی رسیده بود. در لیگ یازدهم بازی دو تیم در آبادان سه بر سه مساوی به اتمام رسیده و در تبریز نیز تراکتور چهار بر یک حریف طلایی پوش خود را شکست داد. امسال نیز تراکتورسازی در تبریز سه بر دو و در آبادان با یک گل به برتری دست یافت.

سیدمهدی صالحی با گل خود مقابل نفت آبادان 10 گله شده و به رده دوم گلزنان لیگ برتر صعود کرد. تیم تراکتورسازی تبریز با 37 گل زده همچنان بهترین خط حمله لیگ برتر را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/60002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول