اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در اعتراض به دخالت فرانسه در مالی صورت گرفت

تظاهرات مصری‌ها در مقابل سفارت فرانسه در قاهره

خبرگزاری فارس: 22 ائتلاف اسلامی مصر امروز در اعتراض به دخالت‌های فرانسه در مالی و درخواست توقف جنایت‌های فرانسه علیه مسلمانان، در مقابل سفارت این کشور در قاهره تظاهرات برگزار می‌کنند.

تظاهرات مصری‌ها در مقابل سفارت فرانسه در قاهره

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه الیوم السابع، جریان اسلامی مصر متشکل از 22 ائتلاف اسلامی که بارزترین آنها جنبش«حازمون» است، قصد دارد امروز در قاهره تظاهرات اعتراض‌آمیز برگزار و رفع محاصره مسلمانان مالی و توقف جنایت‌های جهانی علیه مسلمانان را خواستار شود.

مهندس«خالد حربی» سخنگوی رسمی جریان اسلامی گفت که برگزاری این تظاهرات نخستین اقدام علیه دخالت نظامی فرانسه در مالی است و در مرحله بعدی در راستای تحریم کالاهای تولیدی فرانسه تلاش خواهیم کرد.

در همین راستا سرتیپ «عبدالعزیز مجاهد»، یک نظامی بازنشته الجزایری در گفت‌وگو با روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط چاپ امروز جمعه گفت: الجزایر تحت فشار فرانسه وارد جنگ در مالی شد به گونه ای که خود را بین دو گزینه می دید؛ نخست اینکه از مداخله نظامی فرانسه در مالی استقبال کند و مجموعه خطرات را که مرزهایش را تهدید می کند به جان بخرد و یا اینکه با عملیات نظامی مخالفت کند و از جامعه بین المللی دشمن برای خود درست کند و به حمایت از تروریسم متهم شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول