اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته یک پینگ‌پنگ

مقاومت قم حریف نفت و گاز شد

خبرگزاری فارس: تیم نفت و گاز گچساران نخستین حریف مقاومت قم در آغاز فصل جدید پیکارهای لیگ دسته یک پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور شد.

مقاومت قم حریف نفت و گاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم مقاومت امسال به نمایندگی از هیئت پینگ‌پنگ استان قم در مسابقات لیگ برتر پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور حضور پیدا می‌کند و بعد از مشخص شدن ترکیب نفرات و کادر فنی حالا رقیب خود را شناخته است.

با مشخص شدن ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات دور رفت فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور این تیم نخستین حریف خود را در حالی شناخت که نفت و گاز گچساران یکی از تیم‌های همیشه قوی لیگ‌های پینگ‌پنگ کشور محسوب می‌شود.

پیکارهای دور رفت فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک پینگ‌‌پنگ رده سنی بزرگسالان باشگاه‌های کشور در بخش مردان از امروز برگزار می‌شود و نماینده هیئت پینگ‌پنگ قم با نام مقاومت در این دوره به مصاف حریفان می‌رود و فصل را با جدال خارج از خانه برابر نفت و گاز گچساران آغاز می‌کند.

این در حالی است که بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ، پیکارهای این مرحله با شرکت شش تیم مدعی صعود به لیگ برتر پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک به شکل دوره‌ای رقابت‌های خود را برگزار می‌کنند.

در این مسابقات برای تیم رده سنی بزرگسالان پینگ‌پنگ مقاومت قم محمدصادق شهیدی، آرمان حاجی‌، حسین دژآهنگ، علی ذکی‌زاده و ابوالفضل اسدی که همگی از باتجربه‌های پینگ‌پنگ قم محسوب می‌شوند، با آمادگی کامل برابر رقیب صف‌آرایی خواهند کرد.

تیم پینگ‌پنگ مقاومت قم در شرایط مناسبی که از مدت‌ها قبل تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی خود آغاز کرده، از امروز در جدال حساس برابر تیم مطرح نفت و گاز گچساران برای صعود به پیکارهای لیگ برتر پینگ‌پنگ رده سنی بزرگسالان باشگاه‌های کشور استارت می‌زند.

در مسابقات این فصل تیم مردان مقاومت به نمایندگی از هیئت پینگ‌پنگ استان قم در کنار رقبای مطرحی قرار گرفته، اما با توجه به نفرات بسیار خوب، با تجربه و آماده‌ای که انگیزه بسیار زیادی نیز دارند امسال به دنبال صعود به لیگ برتر است.

بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون پینگ ‌پنگ، پیکارهای دور رفت فصل جدید با رقابت‌ تیم‌های مدعی مقاومت قم، نفت و گاز گچساران، هیئت بوشهر، هیئت فارس، مناطق نفت‌خیز جنوب و پتروشیمی مروارید عسلویه به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شود تا دو تیم به لیگ برتر بروند.

انتهای پیام/78002/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول