اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره باشگاه صبا:

صبا قهرمان لیگ برتر فوتسال می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم تیم فوتسال صبا را شایسته کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور دانست.

صبا قهرمان لیگ برتر فوتسال می‌شود

سید رضا دهناد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تقدیر از عملکرد تیم فوتسال صبای قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار کرد: فوتسال شرایط بسیار خوبی دارد و می‌توانم بگویم که صبا یکی از بهترین تیم‌های سطح جهان در فوتسال است.

وی بیان داشت: فوتسال ما در دنیا شناخته شده است و به جرأت می‌توانم بگویم که فوتسال صبای قم با این نتایج درخشانی که به دست آورده نشان می‌دهد که شخصیت تیم ما فرا ملی است و من اعتقاد دارم که این تیم در سطح آسیا و جهان هم شرکت کند حرف‌های جدی برای گفتن دارد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم افزود: نیروهای بومی ما نشان دادند که اگر به داشته‌های خودمان از نظر بازیکن و مربی توجه کنیم و مدیریت بومی به کار بگیریم می‌توانیم به راحتی جایگاه‌های مهمی را در ورزش کشور داشته باشیم.

وی یادآور شد: این را عملکرد بسیار خوب تیم فوتسال به ما نشان داد و امیدوارم تمام تیم‌هایی که با برند صبا در مسابقات حضور پیدا می‌کنند با قوت و قدرت حضور داشته باشند چون به هر میزان که آنها موفق باشند به اعتلای نام قم در ورزش کمک می‌کنند.

دهناد با بیان اینکه در راه کسب موفقیت‌های بیشتر از تیم فوتسال صبا حمایت کامل صورت می‌گیرد اضافه کرد: از عملکرد تیم فوتسال کاملاً راضی هستیم چون آنها هم در خانه و خارج از خانه با قاطعیت تلاش کرده‌اند و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی هستند.

وی یادآور شد: در حال حاضر تیم‌های فوتبال بزرگسالان، امید و نوجوانان، تیم هندبال، تیم فوتسال و تیم کشتی فرنگی با نام صبای قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارند و قطعاً با برنامه‌ریزی بسیار خوبی که انجام شده و حمایت‌های ارزنده‌ای که استاندار ورزش دوست قم دارد، شاهد موفقیت تمام این تیم‌ها در مصاف با رقبای خود خواهیم بود.

انتهای پیام/78002/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول