اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز 22 بهمن صورت می‌گیرد

ثبت رکورد اسکلوپ در کشور توسط ورزشکار پاکدشت

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ورزشکار پاکدشتی رکورد اسکلوپ را در کشور به نام خود ثبت می‌کند.

ثبت رکورد اسکلوپ در کشور توسط ورزشکار پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اسکلوپ یا همان پشتک زدن شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد اما فکر کنید کسی بتواند 114 بار بی‌وقفه و پشت سر هم اسکلوپ بزند! هر چند تصورش آسان نیست اما محمد علی اویار حسینی مرد 36 ساله پاکدشتی قادر به انجام چنین کاری است و قرار است در روز 22 بهمن ماه این رکورد را در کشور در حضور ناظران به ثبت برساند و در ایران رکورد دار شود.

محمد علی اویار حسینی پیش از این رکورد 72 پشتک پشت سر هم را در کارنامه خود ثبت کرده است و حالا با افزایش تعداد پشتک‌ها می‌خواهد یکه تاز این عرصه شود.

وی سال‌هاست که در یگان نیروی‌های مخصوص ارتش فعالیت می‌کند و وقتی با زدن 35 پشتک متوالی مورد تشویق قرار گرفت انگیزه پیدا کرد تا این تعداد را افزایش دهد. او ابتدا روی زمین آسفالت و حالا بر روی چمن اسکلوپ می‌زند و اکنون با تمرینات فشرده و بدنسازی تحت نظارت همسرش که در رشته تربیت بدنی تحصیل کرده قصد دارد این رکورد که قبلاً هم در دست خودش بود ارتقا بخشد.

حال باید صبر کنیم و ببینیم 114 بار پشتک زدن یک پاکدشتی در 22 بهمن ماه در کتاب رکوردهای ایرانی ثبت می‌شود یا خیر؟ 

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول