به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارشی را به شیوههای کثیف تبلیغ انتخاباتی در فلسطین اشغالی اختصاص داده است.
در این گزارش شیوههای رقابت احزاب صهیونیست برای جلب توجه رایدهندگان در آستانه انتخابات پارلمانی سوم بهمن مورد مداقه قرار گرفته است.
در فلسطین اشغالی، دولت تبلیغات انتخاباتی را کاملا تحت کنترل دارد و به عکس آمریکا، خود امکانات تبلیغاتی در اختیار آنها قرار میدهد و آنها میتوانند در برنامههای 40 دقیقهای به تبلیغ افکار و ایدههای خود بپردازند. به این ترتیب، احزاب کوچک که در خواب هم تبلیغات تلویزیونی را نمیدیدند، توانستهاند به شیوههای گوناگون تلاش کنند توجه رایدهندگان را به خود جلب نمایند.
یکی از روشهایی که هاآرتص سعی کرده در خصوص آن شرح بدهد، استفاده از جاذبههای جنسی برای تبلیغ مقاصد سیاسی است.
هاآرتص یکی از کلیپهای تبلیغاتی را در گزارش خود شرح داده که البته به خاطر محذورات اخلاقی ذکر شرحی کامل از آن میسر نیست.
در این کلیپ زنی به نمایش درآمده که خود را یک فارغالتحصیل دانشگاهی معرفی کرده و با ذکر هزینههایی که باید بپرازد، یکایک و به تدریج لباسهایش را از تن بیرون میآورد. در پایان این نمایش غیراخلاقی، بنرهای تبلیغات انتخاباتی بر روی اندام عریان این زن مشاهده میشود و سپس دو مرد در کنار وی ظاهر شده و به توضیح برنامههای حزب خود میپردازند!
استفاده از چنین روشهای غیراخلاقی در انتخابات اسرائیل، دستکم بیانگر آن است که رژیم مزبور در تمام حوزهها اخلاق را فدای منفعت کرده است. سیاست خارجی و جنگ تنها حوزههای بیاخلاقی صهیونیستها نیست بلکه این بیاخلاقی در سازماندهی داخلی هم بهطور کامل به چشم میآید.
انتهای پیام/ک.ص